بازداشت سارق مطب‌های دندانپزشکی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای مطب‌های دندانپزشکی خبر داد و گفت در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت سارق مطب‌های دندانپزشکی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی بیان کرد: یازدهم آذر ماه امسال پرونده ای با موضوع سرقت اموال دندانپزشکی در جنوب تهران تشکیل شد و در تحقیقات محلی تصویری از سارق به دست آمد و مشخص شد که متهم اموالی از قبیل یک دستگاه رادیوگرافی دندان، لپ تاپ، یک دستگاه تلویزیون و تجهیزات دندانپزشکی به ارزش 6 میلیارد ریال از داخل یک مطب سرقت کرده است.

وی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی این مالخر در مخفیگاهش در محدوده خیابان دامپزشکی دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی از این مکان کشف شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: پس از شناسایی هویت و مخفیگاه سارق، متهم در مخفیگاهش دستگیر و با کشف تعدادی اموال مسروقه به این پایگاه انتقال یافت.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: متهم به 4 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت تعدادی از این اموال سرقتی را در منزل خواهرش مخفی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 4 مال باخته شناسایی و کلیه اموال کشف شده به آنها تحویل شده است، افزود: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار