راه ۳۲۵ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل عنوان کرد راه ۳۲۵ روستای این استان با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
راه ۳۲۵ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: بر اثر بارش برف و کولاک طی روز‌های گذشته مسیر تردد روستا‌های استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران راه ۳۲۵ روستا بازگشایی شده است.

وی افزود: ۱۷۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری با ۲۸۰ نیرو در امر بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان فعال هستند که در مجموع ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نیرو در قالب ۸۰ گروه در آماده‌باش کامل بوده و در راهدارخانه سیار و ثابت استان برای خدمات‌رسانی در مواقع نیاز مستقر هستند.

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: ۳۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌های استان اردبیل برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

وثوقی گفت: با توجه به وجود کولاک مقطعی در گردنه ها، مترددین جاده‌ها حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مطلع شوند.

اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد:که به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، سرعین، هیر، نیر خلخال، شاهرود و نمین مقطع پیش دبستانی و ابتدایی / نوبت صبح آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار