مدیر آموزش و پرورش منطقه یک:

با پیروی از مکتب شهید سلیمانی می‌توان شبیخون های دشمن را شکست داد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در جلسه بصیرت افزایی با گفتمان سازی بیانیه گام دوم در مکتب شهید سلیمانی، تربیت نسل سلیمانی ها و آشنایی دانش‌آموزان با این مکتب را راه شکست شبیخون های دشمن اعلام کرد و این شهید را تجسم تربیت انسانی تمام ساحتی در دوران کنونی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با پیروی از مکتب شهید سلیمانی می‌توان شبیخون های دشمن را شکست داد
جلسه بصیرت افزایی با گفتمان سازی بیانیه گام دوم در مکتب شهید سلیمانی با حضور حسین درودی؛ معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، ابوالقاسم حدادی ریاست منطقه، فاطمه سید مومن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کیوان رمضانی؛ مسئول حراست، حمیدرضا مولایی؛ معاونت آموزش متوسطه، آرش ساکی؛ مسئول مشارکتها، امیر حسین شیرازی مطلق؛ مدیر سازمان دانش آموزی، کارشناسان و جمعی از مدیران معاونین پرورشی مدارس در دبیرستان نرگس برگزار شد.جهت رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم به‌ صورت زنده از طریق شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) نیز همزمان پخش شد.
حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اشاره به ویژگی های شاخص شهدا اظهار کرد: اولین ویژگی شهدا و شهید سلیمانی، ولایت مداری آنها، استکبار ستیزی و انتخاب راه خون و شهادت است که برگرفته از مکتب عاشورا در دفاع از مظلوم و احقاق حق است. اخلاص، ساده زیستی، مهربانی و عطوفت، اقتدار و شجاعت در میدان،مناجات عارفانه و عبادت و نماز اول وقت از دیگر ویژگی های آنها است.
وی افزود: شهید سلیمانی تجسم تربیت انسانی تمام ساحتی در دوران ماست و ما باید در راستای آشنایی دانش آموزان با دین کامل و جهان شمول اسلام و مکتب سلیمانی به سرمنزل مقصود برسیم. سرمنزل مقصود ما، تربیت نسلی تمام ساحتی است؛ ما موظف هستیم که در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی و دست یابی به حیات طیبه؛ تلاش کنیم. تربیت نسل سلیمانی ها باعث شکست شبیخون های دشمنان می شود.
حدادی در ادامه با اشاره به مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم دانش آموزان را با مکتب شهید سلیمانی بیش از پیش آشنا کنیم درسی که وی به ما داد درس ایثار و از خودگذشتگی است؛ استقلال، عزت، امنیت، آسایش، اقتدار و تمام فعالیت‌های ما مرهون خون شهیدان، به خصوص شهید سلیمانی؛ اسطوره بی بدیل تاریخ کشور است.
وی همچنین استفاده از بستر فضای مجازی را مهم برشمرد و افزود: باید از فضای مجازی به عنوان بستری مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.
حدادی فزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با این الگوی فرهیخته، فرزانه و ماندگار تاریخ کشورمان تجدید بیعت می کنیم و از خداوند می خواهیم توفیق شناخت بیشتر این شهید والامقام را داشته باشیم وبتوانیم همه ابعاد سلوک این شهید را به دانش آموزان بشناسانیم.
حدادی در ادامه با اشاره به ضرورت تبین بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری؛ مسیر مشخصی را برای معلمین ، مدیران و دانش آموزان تعیین کرد و خطاب عمده این بیانیه به نوجوانان است. جوانانی که بناست در دهه های بعد راهبری و مدیریت جامعه ما را برعهده بگیرند و ما را به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی پیش ببرند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در پایان خاطرنشان کرد: که شهدا و نامشان هرکجا و در هر کاری که باشد، سرشار از خیر و برکت است و هر کجا نظر کرده اند وجه الله است و امیدواریم خیر و برکت نصیب همه کسانی باشد که در راه شهدا و خصوصا شهید سلیمانی قدم برمی دارند.
فخر الزمان نیکنام؛ مدیر دبیرستان نرگس، نیز ضمن خوشامد گویی وعرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه و شهید سلیمانی اظهار کرد: در کسوت معلمی مفتخریم که فرزندان این مرز و بوم وآینده سازانی از نسل فاطمیون و شهید سلیمانی را آموزش و پرورش می دهیم.
در ادامه کارگاه بصیرت افزایی با گفتمان سازی بیانیه گام دوم در مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی توسط حجت السلام درودی تدریس شد.
شایان ذکر است؛ در این مراسم برنامه های تواشیح، دکلمه خوانی و تئاتر نیز اجرا شد و مدعوین نماز ظهر وع صر را به امامت حجت السلام درودی اقامه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار