مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در جلسه شورای دانش‌آموزی تاکید کرد:

اولویت در تعلیم و تربیت، پرورش فضایل انسانی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک با توجه به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول به اهمیت، اولویت و نقش پرورش خصیصه‌های خوب بر ارجحیت و اولویت انسان بودن، قبل ازنقش شغلی و تحصیلاتی هر فرد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولویت  در تعلیم  و تربیت، پرورش فضایل انسانی است
جلسه شورای دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه یک تهران با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش، فاطمه سیدمومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضا منتخب شورای دانش آموزی منطقه برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک با اشاره به ساحت های شش گانه سند تحول گفت: همانطور که در سند تحول بنیادین از ساحت های شش گانه و بر اساس آن برنامه دوره های تحصیلی نوشته شده است؛ لازم است برای ایجاد بستر توسعه فردی و انسانی در تمام ابعاد ساحت ها تلاش کنیم.
وی افزود: قبل از نقش شغلی و تحصیلاتی هر فرد "انسان بودن " ارجحیت و اولویت دارد.
حدادی با اشاره به اهمیت آموزش های حضوری تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف "تمام ساحتی " لازم است مدارس به صورت حضوری برقرار شود و شور و نشاط جوانی با برگزاری جشنواره ها و المپیادها در مدارس جلوه گر باشد.
در ادامه فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز در این جلسه گفت: آموزش های حضوری و حضور دانش آموزان در مدرسه می تواند فرصت‌های تربیتی بسیار خوبی را فراهم کند بنابراین یکی از وظایف شورای دانش آموزی تلاش جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان و خانواده ها برای حضور حداکثری در مدارس است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از اعضا شورای دانش آموزی خواست تا با روش حل مساله و بارش فکری راهکارهای عملی خود را در زمینه های مختلف هنگام حضور دانش آموزان در مدرسه ارائه کنند.
در بخش دوم جلسه، اعضا شورای دانش آموزی با مسئولین در خصوص چالشها، موانع و فرصتهای آموزشی و پرورشی به صورت مجازی و حضوری و همچنین موارد مبتلابه آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر کردند.
میثاق تلاش مضاعف برای کسب فضایل اخلاقی و عملی در دانش آموزان نتیجه گفتگوی این نشست صمیمانه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار