مدیر دبیرستان حضرت زینب (س) منطقه یک:

خلاقیت حاصل تلفیق هنر و تکنولوژی است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان حضرت زینب (س)؛ برگزاری نمایشگاه‌ها را زمینه بروز خلاقیت در دانش‌آموزان و خلاقیت را حاصل تلفیق هنر و تکنولوژی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت حاصل تلفیق هنر و تکنولوژی است
زهرا صفی خانی؛ مدیر دبیرستان حضرت زینب (س) در حاشیه برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در گفت وگو با پانا اظهار کرد: رهبر انقلاب می فرمایند: «یک کشور اگر بخواهد عزت، هویت، منافع و امنیت خود را به دست بیاورد، به ابتکار و کار احتیاج دارد.»
در همین راستا نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش آموزی با عنوان «خلاقیت، تولید، بهره‌وری» به همت دبیر کار و فن‌آوری آقای کثیری و کادر اجرایی، در دبیرستان هوشمند قرآنی حضرت زینب(س)،برگزار شد.
صفی‌خانی‌، مدیر دبیرستان با اشاره به مقایسه هنر و تکنولوژی گفت: «‌هر چیزی پیرامون ما می‌تواند هنر باشد زیرا به وسیله فردی با نگاه و حسی خاص طراحی شده است. هنر می‌تواند پیام خاصی داشته باشد یا برای دستیابی به اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد.»
وی افزود: «در مقابل هنر، تکنولوژی اغلب ایده‌ای است که توسط یک فرد یا گروهی از افراد برای ساده‌تر کردن زندگی ایجاد می‌شود. وقتی خلاقیت به کار گرفته شود و هنر و تکنولوژی با هم تلفیق شوند، اتفاقات خلاقانه‌ای شکل می‌گیرد که دیدن آن برای هر بیننده‌ای می‌تواند جالب و جذاب باشد.»
صفی‌خانی، برگزاری نمایشگاه‌های دست‌سازه را زمینه‌ای برای بروز خلاقیت برشمرد و خاطر‌نشان کرد: «برگزاری نمایشگاه های دست‌سازه، زمینه بروز خلاقیت را در دانش آموزان فراهم می کند و دانش آموزان با کارهای خلاقانه و هنر دست ورزی آشنا می شوند. همچنین قسمتی از این فعالیت ها مرتبط با برنامه بوم در راستای اهداف آموزشی و پرورشی و سند تحول بنیادین است.»
قابل ذکر است استقبال خانواده ها و اهالی شهرک شهید محلاتی از برگزاری این نمایشگاه بسیار چشمگیر بود.
دانش‌آموز خبرنگار: زینب پیرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار