نوری تاکید کرد

ارتباط مستمر و تعامل دو جانبه موثر بین آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، گفت این نمایشگاه باب ورودی برای ارتباط مستمر و تعامل دو جانبه موثر میان وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط مستمر و تعامل دو جانبه موثر بین آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی

به گزارش ایسنا، یوسف نوری در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ که در محل دائمی نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو برگزار شد، با تبریک سالروز حماسه ۹ دی و بیان اینکه دستاوردهای این نمایشگاه بسیار فاخر و بدیع است، اظهار کرد: تنوع این نمایشگاه بسیار عالی بود. پیش‌تر در نمایشگاه ها به لایه سخت توجه داشتیم اما در نمایشگاه جهاد دانشگاهی به لایه نرم و زیر ساخت‌های فرهنگی نیز توجه شده بود و این امر بسیار مهم است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر بتوانیم لایه های فرهنگی را تغییر دهیم، خود به خود لایه های سخت نیز تغییر می‌یابند ادامه داد: توجه به لایه‌های فرهنگی در این نمایشگاه جهاد دانشگاهی مشاهده می‌شود و این نمایشگاه نشان داد که تنوع و تعدد کار آن به گونه‌ای است که می‌تواند بیننده را اقناع کند.

نوری همچنین با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش، افزود: بخش‌های مربوط به حوزه آموزش و پرورش بسیار قابل استفاده است و ظرفیت‌های خوب قابل استفاده‌ای برای آموزش و پرورش داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار