تاکید بر از سرگیری حضوری فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های فرهنگیان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر از سرگیری حضوری فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های فرهنگیان، گفت شور و شعف و رایحه حضور دانشجومعلمان باید از دانشگاه‌ها شنیده شود.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر از سرگیری حضوری فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های فرهنگیان

یوسف نوری از بخش های مختلف مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید شرافت تهران، بازدید و از نزدیک با پرسنل این دانشگاه، دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات گوناگونی نظیر نحوه جذب و آموزش دانشجومعلمان، همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان و... گفت و گو کرد.

نوری در جریان این بازدید، اظهار کرد: باید در دانشگاه ها به گونه ای به امور تربیتی دانشجومعلمان بپردازیم که مدیون خون شهدای کشور، به ویژه شهدای فرهنگی که دانشگاه های فرهنگیان به نام آن‌ها نام گذاری شده و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که مکتب تربیتی جدید را بناگذاری کرد، نباشیم. همه ما نسبت به این شهدا مسئولیم و باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم؛ لذا نیازمند بازنگری و اصلاح الگوهای آموزشی و تربیتی هستیم.

نوری افزود: با توجه به رویکردهای نوین آموزشی، نیازمند جذب اساتید و متخصصان IT در آموزش های الکترونیکی هستیم تا دانشجومعلمان را به دانش روز دنیا مجهز کنیم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر از سرگیری حضوری فعالیت های آموزشی دانشگاه های فرهنگیان، گفت: شور و شعف و رایحه حضور دانشجو معلمان باید از دانشگاه ها شنیده شود.

رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تعامل با نهادها و دستگاه های برون سازمانی تأکید کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف دانشگاه و حل مسایل و مشکلات دانشگاه باید از ظرفیت های خیران و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار