معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد تأکید کرد:

حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اردویی راهیان نور

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، به ضرورت برنامه‌ریزی هدفمند جهت حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اردویی راهیان نور

رضا حضرتقلی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از تشکیل کارگروه کیفیت‌بخشی اردوهای راهیان نور با هدف همفکری و ارتقای سطح کیفی این اردو و زمینه‌سازی لازم برای پیشگیری از مخاطرات و حفظ پروتکل‌های بهداشتی هنگام اعزام دانش‌آموزان خبر داد.

این مقام مسئول در مورد نحوه اعزام دانش‌آموزان شهرستان ملارد به این اردو گفت: قرار بر این است که راویان از منطقه ملارد باشند تا بتوانند سیره و روش زندگانی شهدای این شهرستان را به خوبی به دانش‌آموزان بشناسانند و تاثیرگذاری بالایی از لحاظ معنوی و تربیتی بر آن‌ها داشته باشند.

او ضمن اشاره به تأثیر برنامه‌های فرهنگی نظیر راهیان نور بر پرورش حس وطن‌دوستی و ایثار در دانش‌آموزان افزود: همچنین در این سفر، از روحانیون متخصص در راهیان‌ نور استفاده می‌شود و تصمیم بر این است که یک کانال برای راهیان نور ایجاد شده تا افرادی که در این سفر نورانی حضور ندارند، نیز از لحظه به لحظه این سفر با تصاویر و کلیپ‌هایی که در این مسیر تهیه و بارگذاری می‌شود، به صورت مجازی از این سفر بهره ببرند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار