معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد خبر داد:

توزیع بسته‌های ابزار توسعه سواد حرکتی

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از توزیع بسته‌های وسایل لازم جهت ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان با هدف گسترش مهارت‌های بنیادی آن‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های ابزار توسعه سواد حرکتی

رضا حضرتقلی، در رابطه با این اقدام گفت: سواد حرکتی ترکیبی از تسلط بر مهارت‌های بنیادین حرکتی و ورزشی است که کودک را قادر می‌سازد تا حرکات مداوم محیط پیرامونش را نگاه کند و تصمیم‌گیری دقیقی بر اساس درکش از محیط داشته باشـد.

او افزود: با توجه به اینکه طرح ارتقای سواد حرکتی که توسط وزارت آموزش و پرورش مخصوص دوره‌های اول ابتدایی طراحی شده، لازم است مدارس دارای پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی این طرح را اجرا کنند.

حضرتقلی ادامه داد: در همین راستا، بسته‌های سواد حرکتی ارسال شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در مجموعه ورزشی شهید ثمری، در اختیار مدارس هدف قرار گرفت تا آموزگاران تربیت‌بدنی با استفاده از این بسته، تمرینات لازم را برای افزایش و آگاهی سواد حرکتی دانش‌آموزان به ار ببندند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: توسـعه مهارت‌های بنیادی فراهم‌کننده موفقیت‌های ورزشی و دستیابی به سبک زندگی سالم‌تر برای کودکان است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار