امسال 154 سوادآموز در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند شدند

فیروزه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در جلسه تجلیل از آموزشیاران نهضت سوادآموزی گفت امسال 154 سوادآموز در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال 154 سوادآموز در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، ابراهیم حیدری در جلسه تجلیل از آموزشیاران نهضت سوادآموزی با اشاره به اهمیت نقش سواد در زندگی افراد گفت: پارسال با برنامه ریزی انجام شده 250 سواد آموز در شهرستان فیروزه شناسایی و زیر نظر 20 آموزشیار نهضت سوادآموزی، از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند که از این تعداد 154 نفر موفق به کسب گواهی سواد شده اند.

حیدری افزود: کلیه فرایند سوادآموزی شهرستان فیروزه شامل مراحل سواد، انتقال و تحکیم در دو مرکز یادگیری محلی شهر فیروزه و روستای گرماب این شهرستان انجام می شود.

وی تنظیم تفاهم نامه همکاری مشترک نهضت سوادآموزی با فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی، آموزش خانواده با همکاری مرکز مشاوره، تهیه بروشورهای آموزشی و تبلیغاتی برای جذب سوادآموز، برگزاری حلقه کتابخوانی و برگزاری مکرر آزمون های سواد جهت یادآوری را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در نهضت سواد آموزی شهرستان فیروزه عنوان کرد.

برای سوادآموزی جامعه هدف 10 تا 49 سال، 20 آموزشیار نهضت سوادآموزی بصورت آزاد با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد کار آموزش در شهرستان فیروزه را بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از فعالیت و همکاری 20 آموزشیار نهضت سوادآموزی در شهرستان فیروزه با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار