وجود 150 آموزش دهنده سواد آموزی در شهرستان مرزی تایباد

تایباد(پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش تایباد گفت: در این شهرستان 150 نفر آموزش دهنده، وظیفه آموزش به سواد آموزان را در سه دوره سواد، تحکیم، انتقال به عهده دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
وجود 150 آموزش دهنده سواد آموزی در شهرستان مرزی تایباد

احمد برزخی، مدیر اداره آموزش و پرورش تایباد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تعداد پنج مرکز در تایباد، کاریز و فرمان آباد در حوزه های حرفه آموزی، سواد آموزی و آسیب های اجتماعی با هدف تحکیم بنیان خانواده فعالیت دارند.

او افزود: یکی از چالش های امسال عدم حضور دانش آموزان کلاس اولی در مدارس بود که دلیل آن بیماری کرونا بوده است.

برزخی تصریح کرد: موضوع بازماندگان از تحصیل از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش است که درحال تلاش برای بازگرداندن آنها به چرخه تحصیل هستیم.

380 دانش آموز بازمانده از تحصیل

در ادامه این جلسه، محمد ترابی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تایباد، گفت: امسال 380 دانش آموز از تحصیل بازماندند که بیش از 270 دانش آموز برای بازگردان به مدرسه شناسایی شده اند.

او اظهار کرد: حدود شش هزار دانش آموز دسترسی به آموزش مجازی نداشتند که در چند مرحله توزیع بسته های آموزشی رایگان برای این دانش آموزان محروم انجام شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تایباد با بیان اینکه تایباد بیشترین دانش آموز عشایر را در خراسان رضوی دارد؛ ادامه داد: برای این گروه از دانش آموزان، تحصیل در شرایط کرونا سخت است که اقداماتی از قبیل توزیع سیم کارت رایگان، فراهم کردن اینترنت و سایر امکانات تحصیلی به صورت مجازی برای آسان تر کردن آموزش انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار