همسویی ادارات، دهیاران و شورا ها در ریشه‌کنی بی‌سوادی موثر است

ورامین (پانا) - فرماندار شهرستان ورامین گفت ایجاد انگیزه و ترغیب در بین بی‌سوادان و کم‌سوادان و همچنین شناسایی و جذب افراد بی‌سواد در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهرستان امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همسویی ادارات، دهیاران و شورا ها در ریشه‌کنی بی‌سوادی موثر است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، سومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در فرمانداری شهرستان ورامین تشکیل شد.

محمد عدالت منش، رئیس اداره سواد آموزی ورامین در این جلسه گفت: شناسایی، جذب و تعامل بیشتر ادارات با اداره سوادآموزی و راه‌های تشویق و ترغیب افراد تحت پوشش خود را مهمترین چالش سوادآموزی ورامین دانست.

مجید درویشی، فرماندار ضمن تبریک هفته سوادآموزی به فعالین این عرصه اظهار کرد: با توجه به اهمیت سواد و یادگیری، ایجاد انگیزه و ترغیب در بین بی سوادان و کم سوادان و همچنین شناسایی و جذب افراد بی سواد در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهرستان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه شناسایی بی‌سوادان اساسی‌ترین مشکل در ریشه‌کنی بی‌سوادی است، افزود: همکاری و بکارگیری ظرفیت‌های اداری همه دستگاه‌های شهرستان و همچنین دهیاران و شوراها و خانه‌های بهداشت در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی سوادی در سطح شهرستان و روستاها نقش بسزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار