اختتامیه جشنواره «صبح» اول خرداد برگزار می‌شود؛

قدردانی از خبرنگار مشهور فلسطینی و رونمایی از تابلوی «فتح قریب» حسن روح الامین

تهران (پانا) - اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و ۴۰ مهمان خارجی، سه‌شنبه اول خرداد در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از خبرنگار مشهور فلسطینی و رونمایی از تابلوی «فتح قریب» حسن روح الامین

به گزارش روابط عمومی جشنواره، دومین جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» به دبیری محسن یزدی از ۳۰ اردیبهشت با نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه، همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه، آغاز به کار خواهد کرد؛ در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگداشت اسرا البحیصی بانوی خبرنگار شبکه العالم در غزه که در طول بیش از ۷ ماه جنگ در سرزمین‌های اشغالی گزارش‌های متعددی را از غزه و فلسطین تهیه و منتشر کرد تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برساند، برگزار خواهد شد.

رونمایی از تابلو «فتح قریب» جدیدترین اثر حسن روح الامین از دیگر بخش های ویژه این رویداد خواهد بود؛ این تابلو نگاهی متفاوت به پیروزی‌های جبهه مقاومت در غزه و نابودی رژیم صهیونیستی دارد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف از جمله «خبر»، «رادیو و پادکست»، «شبکه‌های اجتماعی، وبگاه و وب ویدیو»، «موشن‌گرافی، انیمیشن و موزیک ویدیو»، «تلویزیونی»، «تصویرسازی ویژه فلسطین»، «محتوای مکتوب ویژه فلسطین» و «فیلم کوتاه و مستند» تقدیر خواهد شد. 

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما سخنران اصلی این مراسم است و با حضور وی جایزه شهدای خبرنگار غزه نیز اهدا خواهد شد. 

دومین جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح»  از ۳۰ اردیبهشت ماه کار خود را در ۳ بخش «اصلی»،‌ «معاونت برون مرزی» و «فلسطین» آغاز  خواهد کرد ؛ نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه، بخش اصلی این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار