مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

برای تربیت نوجوانان و جوانانی در تراز جمهوری اسلامی ایران؛ باید سند تحول اجرا شود

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران سند تحول بنیادین را یک سند راهنما و نقشه‌راه عنوان کرد، اجرای آن را مستلزم تربیت نوجوانان و جوانانی در تراز جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برای تربیت نوجوانان و جوانانی در تراز جمهوری اسلامی ایران؛ باید سند تحول اجرا شود

علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پررش شهر تهران عصر امروز در اولین روز کار رسمی خود، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا، ضمن غبار روبی و نثار گل به مزار شهدای ۷۲ تن، با آرمانهای مقدس امام (راحل)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای انقلاب تجدید پیمان کرد.

کریمیان در حاشیه این مراسم گفت: توفیق حاصل شد تا به حرم حضرت امام خمینی(ره) بیاییم و یکبار دیگر تجدید عهد و بیعت کنیم با آرمان های حضرت امام وامیدواریم توفیق داشته باشیم آرمان های حضرت امام را پیگیری و دنبال کنیم و در مسیری که ایشان ترسیم کردند فعالیت داشته و زمینه خدمت را برای مردم عزیز ایران فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش فعالیت های متعدد و فراوانی ترسیم شده نظیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین که در بیانیه، خطاب مقام معظم رهبری به نوجوانان و جوانان است و از آنجا که نوجوانان و جوانان محصول تلاش فرهنگیان هستند؛ برای اینکه بتوانیم نوجوانان و جوانانی در تراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم، حتما باید سند تحول را به عنوان یک سند فرادستی سند راهنما و نقشه راه، اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: حضرت امام توصیه های فراوانی داشتند به ویژه در حوزه مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان و تعلیم و تربیت ، ان شاءالله توفیق داشته باشیم در حوزه تعلیم و تربیت فرمایشات ایشان را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار