اسماعیلی: ظرفیت‌های اقتصادی آموزش و پرورش فارس را علمی کردیم

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس، از ابتدا به دنبال علمی کردن ظرفیت‌های اقتصادی آموزش و پرورش بودیم که در این راستا توانستیم با حفظ کاربری آموزشی بسیاری از املاک خود را تجاری کنیم تا درآمدهای خوبی از این طریق نصیب آموزش و پرورش سراسر استان شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیلی: ظرفیت‌های اقتصادی آموزش و پرورش فارس را علمی کردیم

فرهاد اسماعیلی امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس گفت: پست‌ و مسوولیت امانت‌هایی از سوی خداوند هستند تا انسان را در بوته آزمایش بگذارد تا امانت‌داری آنان را آزمایش کند.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس گفت: کرونا به عنوان بزرگترین پدیده عصر کنونی تمام رویه و روش‌های جامعه را تحت تاثیر قرار داد و از این مساله آموزش و پرورش نیز مثتثنی نبود.
اسماعیلی گفت: مردم کشور ایران با تجربه دفاع مقدس به خوبی بیماری کرونا را مدیریت کردند و توانستند تدابیر خوبی در همه ابعاد مدیریتی تعریف و ترسیم کند.
وی با اشاره به دستاوردهای دوران مدیریتی خود گفت: در المپیادهای دانش‌آموزی در حالی که مدت‌ها بود فارس با مدال‌های طلا خداحافظی کرده بودیم در سال گذشته توانستیم 18 مدال رنگارنگ را کسب کنیم.
وی گفت: کسب مقام اول علمی پژوهشی دانش‌آموزان پژوهشسراهای فارس در کشور در کنار ارتقا رتبه کنکور استان و عبور از مرز میانگین کشوری از دیگر دستاوردهای 2 سال اخیر بوده است.
اسماعیلی گفت: رشد 10 درصدی رتبه‌های زیر 3 هزار کنکور سراسری به عنوان یک شاخص مهم آموزشی امسال اتفاق افتاد که ادامه این راه منجر به موفقیت‌های گسترده دانش‌آموزان فارس خواهد شد.
وی افزود: کسب مقام اول نخستین جشنواره معلمان هنرمند در کشور در کنار کسب مقام نخست مسابقات علمدار و کسب مقام اول مسابقات قران عترت و نماز در حوزه دانش‌آموزی و فرهنگیان از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان در دوران کرونا بوده است.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت 5 مدرسه ماندگار در فارس در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک دستاورد تاریخی و بزرگ برای این استان و کشور بوده است.
وی گفت: اولین پایگاه رسمی سند تحول بنیادین کشور را در فارس تاسیس کردیم تا شتاب و کیفیت بخشی به سند را دنبال کنیم.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس گفت: اولین موزه رسمی تاریخ آموزش و پرورش را در فارس با توجه به ظرفیت‌های عظیم استان ایجاد کردیم تا یک کار ماندگار و فرهنگی در استان رقم بخورد.
وی افزود: حفظ استقلال و هویت آموزش و پرورش و دوری از نگاه‌های سیاست زده در تصمیم‌گیری‌ها را به عنوان محور و مدل مدیریت خود برگزیدیم.
اسماعیلی با آرزوی توفیق و سرافرازی برای مدیرکل جدید گفت: مدیرکل جدید به خوبی با سند تحول بنیادین و برنامه‌های محوری آموزش و پرورش آشنا است و برای ایشان آروزی موفقیت و سربلندی داریم.
در پایان مراسم از زحمات دکترفرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار