معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

سند تحول بنیادین، باید در رفع نارسایی‌های تربیتی بکار گرفته شود

شیراز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه پرورش بر آموزش مقدم است، بر لزوم رفع نارسایی‌های بخش پرورشی به وسیله سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین، باید در رفع نارسایی‌های تربیتی بکار گرفته شود

اسماعیل محبی‌پور امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت: در دوران کرونا شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی و خوب و مدیریت بهینه مدیرکل سابق بودیم و از وی به خاطر تلاش‌های ارزشمندی که در دوران مدیریت خویش انجام دادند بسیار سپاسگزاریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: کرونا تحولات بی سابقه‌ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مساله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار بالا برده است.
محبی‌پور گفت: در گام اول انقلاب اسلامی مساله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
وی گفت: کار عمیق و عملیاتی بر روی سند تحول بنیادین در کنار فعال سازی و تلاش برای تاثیرگذاری عملیاتی و مطلوب شورای آموزش و پرورش در سراسر استان از انتظاراتی است که از آموزش و پرورش فارس وجود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید از همه سلایق و ظرفیت‌های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارآمدی، روحیه انقلابی‌گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم‌داری به خوبی بهره بگیریم.

وی گفت: پی‌گیری مسایل و مشکلات بازنشستگان و شاغلین از طریق ارتباط موثر و مطلوب با وزارت آموزش و پرورش باید در مدیریت جدید صورت بگیرد.
محبی پور گفت: باید به دنبال رفتار عادلانه و ترویج عدالت در سراسر استان باشیم و این مساله به معنی مساوات نیست، بلکه باید به هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط خاص خود توجه کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش باید مسیر خودش در تعلیم و تربیت را حفظ کند و از هیچ گروه سیاسی تاثیر نپذیرد تا کار تربیتی را معقولانه انجام دهد.
محبی پور گفت: از ظرفیت جوانان باید برای کادرسازی و ایجاد تحولات در سیستم تعلیم و تربیت به خوبی بهره بگیریم تا شاهد رشد روز افزون استان باشیم.
در پایان مراسم از زحمات فرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار