مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس خبر داد:

هموار کردن مسایل و مشکلات آموزش و پرورش با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های صنفی

شیراز (پانا) - مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نقشه اصلی ما سند تحول بنیادین خواهد بود گفت: پی‌گیر جدی اجرای سند تحول بنیادین در فارس خواهیم بود و از 1394 آموزش سند تحول بنیادین را آغاز کردیم.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هموار کردن مسایل و مشکلات آموزش و پرورش با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های صنفی

محمدخلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استفاده از نظر صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت در کنار ایجاد وحدت همدلی و هم افزایی فرهنگیان فارس در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود.

وی افزود: سند تحول بنیادین خصوصا در بخش زیر ساختی یک مطالبه جدی از سوی رهبری است که درکنار اجرای رتبه‌بندی معلمان می‌تواند انگیزه بخش و شتاب بخش برنامه‌های آموزشی و تربیتی باشد.
عسکری گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز در راستای تدوین برش‌های استانی و مناطق سند تحول بنیادین را ایجاد خواهیم کرد.
وی گفت: از ظرفیت جوانان در راستای اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و عرصه را برای آنان باز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بسیج دانش‌آموزی ظرفیت بسیار بی‌نظیری برای ایجاد تحولات تربیتی و آموزشی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
عسکری افزود: کمیته تخصصی نقشه استانی مهندسی فرهنگی کشور را در فارس برای ایجاد تحولات فرهنگی و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی راه‌اندازی خواهیم کرد.
وی گفت: همراه و همگام با دستگاه‌های اجرایی دیگر یک هدف را دنبال خواهیم کرد و همه برای ایجاد تغییرات اساسی و تزریق امید و نشاط به دانش‌آموزان تلاش خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از ظرفیت همه تشکل‌های صنفی بدون توجه به مسایل و گرایش‌های سیاسی بهره خواهیم جست تا مسایل و مشکلات آموزش و پرورش استان را هموار کنیم.
وی گفت: از فردا گروه‌های ارزیاب و بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش سراسر استان را تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.
در این مراسم از زحمات فرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد. عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی است و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار