مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی:

هفته سوادآموزی از اول دی شروع شده و تا ۷ دی ادامه دارد

تهران (پانا) - مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی گفت هفته سوادآموزی از اول دی با شعار «سوادآموزی در مدار تحول» آغاز شده است که در این هفته پیشکسوتان و فعالان سوادآموزی متناسب با شرایط کرونا تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هفته سوادآموزی از اول دی شروع شده و تا ۷ دی ادامه دارد

به گزارش فارس، اردشیر قیصر، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه هفته سوادآموزی از اول دی شروع شده و تا ۷ دی ادامه دارد، اظهار کرد: شعار این هفته، «سوادآموزی در مدار تحول» نام گرفته است.

وی به اسامی روزهای هفته سوادآموزی و برنامه‌های پیشنهادی برای این روزها اشاره کرد و گفت: چهارشنبه اول دی، روز «سوادآموزی و رسانه» نام دارد و در این روز، نشست خبری مدیران‌کل آموزش و پرورش و معاونان سوادآموزی استان‌ها برگزار شد.

قیصر ادامه داد: پنج‌شنبه ۲ دی روز «سوادآموزی و فرهنگ ایثار، شهادت و مسؤولیت‌پذیری اجتماعی» نام داشت که برنامه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و توزیع اقلام بهداشتی و ... در مراکز یادگیری محلی اجرا شد.

وی، روز جمعه سوم دی را روز « سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار» عنوان کرد و از ارائه گزارش اجمالی از فعالیت جاری و دستاوردهای ۴۲ ساله سوادآموزی به ائمه جمعه و جماعات خبر داد و افزود: شنبه ۴ دی روز «سوادآموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی» نامیده شده است که در این روز و جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی برگزار می‌شود و از اعضای فعال متناسب با شرایط منطقه و استان تقدیر خواهد شد. همچنین پیشکسوتان و فعالان سوادآموزی متناسب با شرایط کرونای منطقه و استان تجلیل می‌شوند.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی اضافه کرد: یکشنبه ۵ دی روز «سوادآموزی، فرهنگ کتابخوانی و تولید» نامیده شده است و در این روز کتاب‌های مسابقه کتابخوانی با موضوع شعار سال توزیع می‌شود؛ همچنین مسابقه انشاء‌نویسی در بین سوادآموزان دوره انتقال اجرا می‌شود؛ از سوی دیگر نشست سرگروه‌های حلقه‌های کتابخوانی و تجلیل از آنها برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه ۶ دی روز «سوادآموزی و مسؤولان» نام دارد که در این روز دیدار حضوری یا مجازی پرسنل سوادآموزی با استانداران، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولین دستگاه‌های طرف مشارکت برگزار خواهد شد؛ همچنین بازدید مسؤولان از طرح‌ها و برنامه‌های سوادآموزی و مراکز یادگیری محلی در این روز انحام می‌شود.

قیصر ادامه داد: سه‌شنبه ۷ دی روز گرامیداشت نهضت سوادآموزی است؛ این روز با عنوان «سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری نام دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار