امام جمعه شهرستان شیروان:

خانواده های آبرومند محروم، باید توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شوند و مورد حمایت قرار بگیرند

شیروان (پانا) - مرکز نیکوکاری موج مهربانی و سوئیت سوانح و بحران‌ها با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در طبقه همکف ساختمان شخصی یک زوج جوان، در شهرک آزادگان شهرستان شیروان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خانواده های آبرومند محروم، باید توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شوند و مورد حمایت قرار بگیرند

امام جمعه شهرستان شیروان در آیین افتتاحیه این مرکز نیکوکاری گفت: بسیاری ازخانواده های آبرومند و محروم که نیازمند کمک های درمانی، خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت اقساط وام و اجاره هستند و بسیار هم خجالت می کشند که از اداره ها و افراد خَیّر تقاضای کمک کنند، باید توسط مراکز نیکوکاری مورد شناسایی و حمایت قرار بگیرند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی با اشاره به اینکه هر فردی حتی با یک کمک اندک هم می‌تواند به عنوان یک خَیّر باشد افزود: مراکز نیکوکاری باید در مرحله اول نیازمندان واقعی و حقیقی را شناسایی کرده و بعد به آن ها کمک کنند و همچنین مراقب موازی کاری با سایر مراکز نیکوکاری باشند تا یک خانواده محروم از چند مرکز نیکوکاری کمک دریافت نکند.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری موج مهربانی نیز گفت: این مرکز نیکوکاری با کد عضویت 111667 با هدف ارائه خدمات درمانی، رفع مشکلات معیشتی محرومان، حمایت از ایتام، تأمین جهیزیه نوعرسان، تهیه لوازم ضروری منزل، احداث، تکمیل وتعمیر مسکن نیازمندان و ... تأسیس شده است.

علی احمدی افزود: خَیّران نیک اندیش می توانند هدایا و کمک های نقدی و غیر نقدی خود به این مرکز را جهت اهدا به نیازمندان به آدرس شیروان- خیابان بهار- بین بهار 10 و 12 ساختمان مرکز نیکوکاری موج مهربانی تحویل و یا به شماره حساب 6037997950255225 واریز کنند و همچنین شماره تلفن 09157175250 نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خَیّران عزیز و پیشنهادهای شهروندان ارجمند است.

نایب رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری موج مهربانی نیز در این آیین، با خوش آمدگویی به میهمانان عزیز گفت: این مرکز نیکوکاری در طول سه ماه قبل از راه اندازی به صورت رسمی، بیش از ۲۰۰ خانواده محروم را تحت پوشش خود آورده است.

انسیه قاسمیان افزود: اجرای طرح سه شنبه های مهربانی، تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و کارتن خواب های شهر، توزیع بخاری، سبد معیشتی، بازسازی منازل وسرویس های بهداشتی، از دیگر فعالیت‌های این مرکز در زمان قبل از افتتاح رسمی آن است.

وی از اختصاص واحد همکف ساختمان منزل مسکونی خود به عنوان مرکز نیکوکاری جهت ارائه خدمات به نیازمندان و همچنین سوئیت مهربانی ویژه اسکان خانواده های سانحه دیده از حوادث جاده ای و بحران ها خبر داد.

در آیین افتتاحیه این مرکز نیکوکاری، علی جدی نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی، محمد روهنا فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، هادی مهربان رئیس پلیس راه، مهدی گرمه ای رئیس پلیس راهور، اصغر نورمحمدیان مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)، ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمّد محمّدزاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهر به همراه سایر اعضاء و همچنین جمعی از روستائیان باصفای زوارم و ساکنین محل حضور داشتند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار