امام جمعه شهرستان شیروان:

یکی از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری، جلوگیری از موازی‌کاری در خدمات دهی به نیازمندان است

شیروان(پانا) - امام جمعه شهرستان شیروان، در آیین افتتاح فروشگاه عرضه چای ایرانی وابسته به مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، فعالیت مراکز نیکوکاری در این شهرستان را قابل تقدیر دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری، جلوگیری از موازی‌کاری در خدمات دهی به نیازمندان است

به گزارش روابط عمومی ستاد کل نماز جمعه شیروان، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی گفت: یکی از مصوبه ها و خروجی برگزاری جلسه با مراکز نیکوکاری فعال در شیروان، راه اندازی این فروشگاه با محوریت قرارگاهی مواسات در این شهرستان بود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: شفافیت مالی سرلوحه کاری مراکز نیکوکاری است.

مجید الهی راد با اشاره به اینکه یکی از مراکز فعال و پویا در استان خراسان شمالی، مرکز نیکوکاری محسنین شهرستان شیروان است، افزود: وحدت کار بین مراکز نیکوکاری در شهرستان شیروان مثال‌زدنی است.

وی در پایان از همه اداره ها، نهادها، ارگان ها، مساجد، مراکز نیکوکاری و شهروندان عزیز درخواست کرد که به منظور حمایت از مرکز نیکوکاری محسنین، نیازمندی های خود را از فروشگاه این مرکز خریداری کنند.

علی جدی نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز از فعالیت‌های انجام شده توسط مراکز نیکوکاری شهرستان شیروان به ویژه مرکز نیکوکاری محسنین قدردانی کرد.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری محسنین نیز در این آیین افتتاحیه گفت: مرکز نیکوکاری محسنین با کد ۵۶۷۲ در اواخر سال ۱۳۹۹ با هدف حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان، اهدای لوازم ضروری منزل، ارائه خدمات فرهنگی، درمانی و مسکن به نیازمندان تاسیس شد و تا به امروز بیش از هزارخانواده محروم این شهرستان را تحت پوشش خود آورده است.

جواد حشمتی محوریت اصلی فعالیت مرکز نیکوکاری محسنین را خدمات‌دهی به ایتام اعلام کرد و از جذب حامی برای ۲۹۴ یتیم در این مرکز خبر داد و افزود: از ابتدای آغاز به فعالیت این مرکز تاکنون با کمک خیرین نیک اندیش، بیش از یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب بسته های معیشتی و سبد های غذایی شامل نان (25 هزار عدد با عنوان نان مهربانی) ، غذای گرم، گوشت، صیفی جات، کیک، آب میوه، خرما، پنیرخامه‌ای و میوه، در بخش عمرانی ( بهسازی منازل، ایزوگام پشت بام، ساخت حمام و سرویس های بهداشتی برای سی خانواده )، تهیه لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه،عینک، لوازم منزل، پوشاک و همچنین مشارکت در طرح های آزادی زندانیان (هفت نفر)،فرزند معنوی، حمایت از ایتام به نیازمندان به ارزش ده میلیارد و دویست و سیزده میلیون و پانصد و پنجاه و نه هزار ریال ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ خیر ماهیانه کمک‌های موردی خود را به این مرکز انجام می دهند گفت: سایر خیرین عزیز هم می توانند کمک های غیرنقدی خود را به آدرس شیروان- خیابان امام رضا(ع)- روبروی مصلی نماز جمعه- طبقه فوقانی پاساژ برلیان تحویل و همچنین کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب 6037997950260274 به نام مرکز نیکوکاری محسنین شهرستان شیروان واریز کنند.

حشمتی آدرس فروشگاه عرضه چای ایرانی وابسته به مرکز نیکوکاری محسنین شهرستان شیروان را واقع در خیابان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(کمربندی قدیم)- چهارراه فردوسی اعلام کرد و افزود: در این فروشگاه انواع چای های ایرانی شامل سرگل، بهار سبز قلم، ممتاز، قلم و شکسته با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی های متفاوت عرضه و کلیه درآمدهای حاصل از فروش اجناس این فروشگاه صرف رسیدگی به امور نیازمندان مرکز نیکوکاری محسنین شیروان می شود.

وی شماره تلفن های 09352126645 و 05836230083 را جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین ارجمند و همچنین ارائه پیشنهادهای شهروندان عزیز اعلام کرد.

این آیین افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار