سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین:

آموزش بزرگسالان، یکی از پیچیده‌ترین انواع آموزش است

ورامین (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش در جمع روسای سوادآموزی مناطق شهرستان‌های تهران گفت آموزش بزرگسالان یکی از پیچیده‌ترین نوع آموزش‌ها محسوب می‌شود که حتماً باید توسط خبرگان این امر انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بزرگسالان، یکی از پیچیده‌ترین انواع آموزش است

فرشته اکبریان رئیس اداره سنجش اداره کل و کارشناسان معاونت سوادآموزی، محمود ملایری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین و محمد عدالت منش رئیس اداره سواد آموزی ورامین و مسئولین سوادآموزی مناطق پاکدشت، قرچک، پیشوا و جوادآباد در جهت بهبود و افزایش کیفیت آموزش سوادآموزی در ورامین تشکیل جلسه دادند.

محمود ملایری، مدیر آموزش و پرورش در جمع روسای سوادآموزی مناطق گفت: آموزش بزرگسالان یکی از پیچیده‌ترین نوع آموزش‌ها محسوب می‌شود که حتماً باید توسط خبرگان این امر انجام شود.

اکبریان رئیس اداره سنجش سواد آموزی اداره کل شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهداف والای این حوزه بر رعایت دستورالعمل‌ها در زمان جذب و ثبت نام سوادآموزان و برگزاری آزمون‌های مستمر و پایانی تاکید داشت.

وی همچنین ضمن اشاره به پیچیدگی آموزش بزرگسالان گفت: جلسات قطبی و برگزاری آن باعث می‌شود مسائل و مشکلات مربوط به سوادآموزی تا حدود زیادی بررسی و رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار