دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با خانواده شهید درویش‌پسند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با خانواده شهید محمد حسن درویش‌پسند شهید تازه شناسایی شده شهرستان بهبهان دیدار و لوح سپاس محمدرضا رزاقی، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران را به خانواده این شهید تقدیم کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با خانواده شهید درویش‌پسند

کورش مودت با خانواده شهید محمد حسن درویش‌پسند که سال‌ها به صورت گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان به خاک سپرده شده بود، دیدار کرد.

در این دیدار که جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان نیز حضور داشتند، لوح سپاس مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش تقدیم خانواده شهید شد.

گفتنی است دانش آموز شهید محمدحسن درویش پسند سال ۱۳۴۶ در بهبهان و در خانواده ای متدین پا به عرصه وجود نهاد. سال ۱۳۶۱ از شهرستان بهبهان به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در ۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاکش در منطقه عملیاتی جا ماند تا اینکه سال ۱۳۹۵ پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی زابل به خاک سپرده شد. و پس از ۵ سال درآذر ماه ۱۴۰۰ از طریق آزمایش DNA شناسایی و همراه پدر و مادرش به دیدار برادران و خواهران آمد .

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار