انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز(پانا)- طی انتخاباتی در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان اعضاء این مجموعه برای چهار سال انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی آذربایجان شرقی برگزار شد

رییس اداره مشارکت های مردمی و امور مدارس غیردولتی در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت: اعضای شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان با تعامل و همفکری می توانند تسهیل گر و حلال بسیاری از مشکلات مدارس باشند.

نادر فکورنیا افزود: شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان به عنوان بازوی فکری و مشورتی ادارات آموزش و پرورش می باشند و می توانند نقش بسزایی در ارتقا سطح کیفی و توانمند سازی کارکنان و مدارس غیردولتی داشته باشند.

وی ادامه داد : در این نشست 11 نفر از مدارس و مراکز با برگزاری انتخابات به عنوان اعضای شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیر دولتی استان برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

فکورنیا اظهار داشت: طی انتخابات داخلی در این مجمع محمدرضا پدرام بعنوان رئیس شورا ؛ اکبر آهکی نائب رئیس شورا و جعفر محمد زاده دبیرشورای هماهنگی موسسان مدارس و براتعلی قلی پور بعنوان رئیس شورا وحیده کرمی نائب رئیس شورا و قاسم مدادی بعنوان دبیرشورای هماهنگی مراکز برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

وی همچنین در آخر مواردی را از جمله انعکاس مسائل و مشکلات موسسان مدارس و مراگز غیردولتی حوزه مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت، تشکیل کارگروه های مشورتی در زمینه های آمایش سرزمینی و توسعه متوازن ؛ برنامه هاز نظارتی ، شهریه و ... ، حمایت فکری و معنوی و عنداللزوم مادی از موسسان مدارس و مراکز غیردولتی با همکاری صندوق حمایت از توسعه مدارس و مراکز غیردولتی ، برپایی نمایشگاه دستاورد های مدارس و مراکز غیردولتی بصورت استانی و همفکری و همکاری در اجرای دوره های اجرای دوره های آموزش بدو و حین خدمت ویژه مدیران و معلمان و کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی را از وظایف مهم شورا های هماهنگی استان ها دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار