رسیدن به زندگی طیبه با عمل به رهنمودهای قرآن‌کریم میسر است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت زندگی طیبه با عمل به رهنمود‌های قرآن کریم و دستورات دین مبین اسلام میسر است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به زندگی  طیبه با عمل به  رهنمودهای قرآن‌کریم میسر است

احمد نادری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا ضمن گرامی‌داشت هفته قرآن، نماز و عترت اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر به نام شهر حافظان قرآن مزین است و این وظایف دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت را در راستای تربیت نیروهای قرآنی از جمله دانش‌آموزان را مضاعف خواهد کرد.

وی بیان کرد: رسیدن به زندگی طیبه با عمل به رهنمودهای قرآن‌کریم و دستورات دین مبین اسلام و میسر است و اگر جوان و نوجوان به این درجه از کمال برسد، رفتار و تعامل اجتماعی او تغییر خواهد یافت و برای تمام مراحل زندگی خود در چارچوب عمل به قرآن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

نادری تصریح کرد: در راستای گرامی‌داشت هفته قرآن، نماز و عترت ویژه‌ برنامه‌هایی در آموزش و پرورش اسلامشهر در نظر گرفته شده که با نظارت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه در طول یک هفته برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تأکیدکرد: تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کوثر جاودان، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت روخوانی وروانخوانی ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی، توزیع کتاب پنجره‌ای به روی آفتاب، جهت معاونین پرورشی مقطع ابتدایی، توزیع کتاب با موضوع قرآن، نماز و عترت در بین مدارس، برگزاری کلاس‌های توانمندسازی رشته‌های مسابقات قرآن ،نماز وعترت به صورت آفلاین از شبکه شاد و توزیع کتب مداحی در مدارس دوره اول متوسطه پسران بخشی از برنامه‌های اجرایی ما در این هفته است.

نادری خاطرنشان کرد: حضور در مدارس کم برخوردار ابتدایی واجرای برنامه با موضوع قرآن،نماز وعترت، همراه با اهدای جوایز به دانش‌آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن، تقدیر از معاونین پرورشی منتخب مسابقات قرآن،نماز و عترت، حضور مسئولان آموزش و پرورش و فرهنگیان در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه همراه با سخنرانی سرپرست مدیریت منطقه در بین دو خطبه، تقدیر از برگزیدگان انسانی مسابقات قرآن، تقدیر از روحانیون طرح امین و پیشکسوتان قرآنی نیز در دستور کار گرامی‌داشت هفته قرآن، نماز و عترت در سطح منطقه خواهیم داشت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار