نماینده زنان فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر:

زحمات معلمان در دوران کرونا قدر دانسته نشد

اسلامشهر (پانا) - نماینده زنان فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت معلمان در دوران کرونا به عنوان مدافعان آموزش در مدارس به امر تدریس دانش‌آموزان پرداختند و زحمات این افراد در جایی دیده نشد و بسیاری از آنها در این راه جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
زحمات معلمان در دوران کرونا قدر دانسته نشد

نرگس کارگر، پژوهش‌گر و نماینده زنان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در نشست بانوان نخبه و کارآفرین با سرپرست فرمانداری در سخنانی با اشاره به وضعیت زنان پژوهش‌گر، فرهنگی شهرستان اظهار کرد: پژوهشگران فرهنگی مشکلات زیادی دارند و حامی مناسبی جهت اجرای برنامه‌های خود ندارند.

وی تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر دو سوم بانوان فرهنگی هستند و از مجموع 93 هزار دانش‌آموز که در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند، ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز دختر هستند.

کارگر بیان کرد: معلمان در دوران کرونا به عنوان مدافعان آموزش در مدارس به امر تدریس دانش‌آموزان پرداختند و زحمات این افراد در هیچ جا دیده نشد و حتی بعضی از آنها در این راه جان خود را از دست دادند، ولی هیچ گونه تقدیری از آنها انجام نشد و حتی بانوان سرپرست خانواده که فرهنگی بودند هم به چشم نیامدند و معلم در مجموع نیازمند نگاه ارزشی است.

نماینده بانوان فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: ما اکنون نیازمند یک فضای ورزشی مناسب جهت بانوان با در نظر گرفتن فضای فرهنگی مناسب توسعه شهری هستیم و از طرفی دیگر، کمبود نیروی انسانی و خدماتی داریم و از نظر رفت و آمد در سرویس‌های ایاب و ذهاب مشکل داریم.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار