مدیردبیرستان شاهد حضرت خدیجه کبری (س) در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

تشکل‌های دانش‌آموزی، بازوی توانمندی برای اجرای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه هستند

تهران (پانا) - مدیردبیرستان شاهد حضرت خدیجه کبری (س) در اولین جلسه حضوری تشکل‌های دانش‌آموزی با تاکید بر نقش پررنگ تشکل‌ها از آنان به عنوان بازوان توانمند و خوش‌فکر برای اجرای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه نام برد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی، بازوی توانمندی برای اجرای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه هستند
معصومه سادات طاهری؛ مدیر دبیرستان شاهد حضرت خدیجه کبری (س) در گفت و گو با پانا اعلام کرد: اولین جلسه حضوری تشکل های دانش آموزی دبیرستان شاهد حضرت خدیجه کبری (س ) با استقبال خوب اعضاء تشکلات سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی و انجمن اسلامی برگزارشد.
طاهری با اشاره به اهداف تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی ساختن دانش آموزان یعنی آماده کردن آنان برای شرکت فعال و سازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره برداری صحیح از آن و احترام به حقوق دیگران و همکاری با سایر افراد جامعه است.
وی افزود: مشارکت دانش آموزان در گروه ها و شوراهایی که از همسالان خود در مدارس تشکیل شده است برای آنان جذاب است.
طاهری در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکت دانش آموزان در تشکل ها تاکید کرد: اگر به دانش آموزان فرصت اندیشیدن، ابراز نظر در امور مربوط به خودشان داده شود، باعث عزت نفس و ارتقاء شخصیت آنان و مسئولیت پذیری بیشتر آنان خواهد شد.
خالقی، مربی تربیتی مدرسه ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به برگزیدگان و منتخبین دانش آموزان در شورای دانش آموزی اظهار کرد: تشکل های دانش آموزی عرصه‌ای برای ظهور استعدادهای نهفته دانش آموزان است. دانش آموزان با دیدن توانایی و اهداف خوبتان به شما
رای دادند تا با نظرات و پیشنهادات، محیطی شاد و پویا در کنار یکدیگر ایجاد کنید و راز موفقیت تمام تشکل ها در همکاری، همیاری و تقویت متقابل است.
اعضا ضمن دریافت کارت های عضویت و حکم های عضویت نظرات خود را پیرامون مسائل آموزشی و پرورشی بیان کردند.
* خبرنگار دانش آموز پانا؛ ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار