معاون پرورشی دبیرستان شاهد صابرین منطقه ۱ اعلام کرد:

"با ملائک" اعتکافی از جنس نور با پیشتازان رجبیون

تهران(پانا)- قریشی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد صابرین منطقه یک ازاستقبال و شور شوق دانش آموزان پیشتاز برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در فضای مجازی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
"با ملائک" اعتکافی از جنس نور با پیشتازان رجبیون
محبوبه قریشی، معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره اول شاهد صابرین در گفتگو با پانا ضمن تبریک ایام پر فیض ماه رجب و تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع ) و روز پدراعلام کرد دانش آموزان پیشتاز مومن و با تقوای مدرسه شاهد خود جوش و با شور واشتیاق فراوان با تشکیل گروه "با ملائک" برای اجرای برنامه های معنوی اعتکاف برنامه ریزی کردند.
قریشی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و عدم برگزار مراسم اعتکاف، بر آن شدیم تا در محیط مجازی، این مراسم معنوی را شبیه سازی کنیم و در کنار هم از فرصت بندگی و عبادت بهره‌مند شویم.
وی در ادمه اضافه کرد: دانش آموزان پر انرژی و خلاق صابرین با تهیه کارت دعوت های بسیار زیبا از دوستانشان با عنوان"میهمانان خصوصی خداوند خوش آمدید"یاد کردند و آنها را به این ضیافت عاشقانه و عارفانه "با ملائک" دعوت کردند و از آنها خواستند برای تجربه یک اعتکاف مجازی و خاطره انگیز در این مراسم شرکت کنند.
قریشی با توجه به اهمیت این مراسم معنوی وآثار وبرکات آن در مسیر زندگی دانش آموزان گفت: آنها اعتکاف را راهی برای رسیدن به خشنودی خدای مهربان نامیدند و بسیار ابراز خوشحالی کردند که با لطف الهی توانستند از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای تبیین اهمیت مراسم اعتکاف استفاده کنند.
وی افزود: برنامه های اعتکاف در فضای مجازی در بخشهای مختلف ادعیه، مراسم میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع)، مسابقه تلاوت قرآن مجازی، بسته محتوایی (محاسبه اعمال، باید ها و نباید های اعتکاف و....)،مسابقه شبانه با جایزه، احکام و مسائل دینی، ختم قرآن وصلوات روزانه، حدیث روز، اعمال ام داود و.... برگزار می شود.
قریشی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش آموزان گفت: دانش آموزان فعال و خود جوش جهت ارائه مطالب وبارگزاری برنامه ها در بخشهای مختلف اعلام آمادگی کردند. نیکا کیاکجوری مسئولیت ختم قرآن وصلوات وحدیث روز را پذیرفت. فاطمه سفید دعای عهد و جوشن، آنوشا سادات میرکریمی ادعیه ودعاهای مرتبط با این ایام را انتخاب کرده تا بارگذاری کند؛ و درسا پیر صالحی، اعمال ام داوود را بارگذاری و توضیح می دهد.
در پایان معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره اول شاهد صابرین ضمن تشکر از دانش آموزان فعال و مومن دبیرستان از خداوند منان سلامتی و موفقیت همه آینده سازان این مرز و بوم و قبولی طاعات و عباداتشان را خواستار شد.
*خبرنگار دانش آموز پانا، ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار