آزمون "بسته تحولی مدرسه خوانا" درشهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است

تهران (پانا) - آزمون "بسته تحولی مدرسه خوانا" با هدف تقویت مهارت‌های چهارگانه خواندن و نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن و مهارت های زندگی دانش آموزان ابتدایی در شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون "بسته تحولی مدرسه خوانا" درشهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: آزمون "بسته تحولی مدرسه خوانا" با هدف تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان(خواندن و نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) و مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان ابتدایی در این استان در حال برگزاری است.

وی افزود: به منظور اجرایی شدن مطلوب این بسته تحولی، آزمون اولیه‌ای برای بیش از 200 دانش آموز شهرستان‌های استان تهران به صورت منتخب دانش‌آموزان مشمول این طرح، اجرا می‌شود.

بختیاری گفت: منطقه اسلامشهر به عنوان قطب آزمون از دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی و منطقه پاکدشت به عنوان قطب آزمون از دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی در کشور انتخاب شده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این آزمون از 15 تا 22 آذر ماه طی دو مرحله شفاهی و کتبی از بین دانش‌آموزان مدارس دولتی، غیردولتی و روستایی، برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار