مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

نقش‌آفرینی تأثیرگذار در تمدن‌سازی نوین اسلامی رسالت مهم دانش‌آموزان است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان تبدیل شدن به افرادی توانمند است که بتوانند در جهت تمدن‌سازی نوین اسلامی سهم خود را ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی تأثیرگذار در تمدن‌سازی نوین اسلامی رسالت مهم دانش‌آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، در آیین تجلیل از 32 دانش آموز دارای رتبه های برتر آزمون سراسری و پذیرفته شده در مدارس خاص روستای کرغند قائن، اظهار کرد: دانش‌آموزان کوشا، مستعد و ولایت مدار خطه طلای سرخ، به حق، سربازان پیشرفت در بهارستان علم و ادب به شمار می روند.

وی؛با تأکید بر نقش‌آفرینی مؤثر دانش‌آموزان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، عنوان کرد: دشمن قداره کش، امروز در شبیخون فرهنگی، فکر و عقیده جوانان را با انواع تهدیدات ضدفرهنگی و رسانه‌ای، نشانه گرفته‌ است؛ از این رو مسئولیت سنگین صیانت از فکر و اندیشه دانش‌آموزان بر عهده خادمین نظام تعلیم و تربیت، در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب و گفتمان انقلاب، که برگرفته از سرچشمه جوشان ولایت است، قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خطاب به دانش آموزان ادامه داد: شما باید با افزایش سواد رسانه‌ای و همچنین پیشرفت در عرصه‌های مختلف علم و پژوهش در راستای نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری، در بیانیه گام دوم انقلاب، گام‌های موثری بردارید تا تله های ضد فرهنگی دشمنان را از بین برده و توطئه های آنها را خنثی کنید.

به گفته واقعی، هر دانش‌آموز باید خود را یک عنصر تمدن‌ساز تعریف کرده و نیاز است تا معلمان نیز، با نگاه توام با ایمان و اعتماد به جوانان پایگاه های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را در مدارس تشکیل داده و تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار