کسب رتبه برتر علمی پژوهشی کشوری توسط دانش‌آموز زنجانی

زنجان (پانا) - در مرحله کشوری دومین دوره جشنواره علمی – پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در سال تحصیلی 1400-1399، دانش‌آموز سیده سنا موسوی، در پایه ششم ابتدائی از پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید رفیعی شهر سجاس در محور گیاهان داروئی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر علمی پژوهشی کشوری توسط دانش‌آموز زنجانی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سجاسرود، نعمت بیگدلی رئیس آموزش وپرورش سجاسرود ضمن تشکر ازمدیریت و عوامل اجرائی پژهش سرای دانش آموزی منطقه و تبریک کسب این رتبه گفت: اهتمام مدیریت و دبیران پژوهش سرای دانش‌‌آموزی شهید رفیعی منطقه سجاسرود، به جهت برنامه‌ریزی و آموزش صحیح و نیز شرکت دانش‌آموزان فعال و با استعداد منطقه ستودنی است.
وی افزود: بی تردید توجه آموزش و پرورش به تربیت نسلی سالم و داشتن نوجوانان و جوانانی خلاق و موثر در شکوفایی جامعه، پرورش افرادی پژوهشگر و آگاه نسبت به بهره وری از منابع و استعدادهای موجود و تنگناهای پیش رو می تواند به عنوان رسالت سترگ اصحاب دانش محسوب شود که در این راستا نقش پژوهش سراهای دانش آموزی بر کسی پوشیده نیست.
وی در پایان گفت: امیدوارم در کنار هم و دست در دست هم با عزمی جدی و شوری مضاعف برای رشد و ارتقای آموزش و پرورش نسل آینده ایران عزیز کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار