برگزاری جلسه کارگروه استانی حمل و نقل دانش‌آموزی

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد در بکارگیری سرویس مدارس، اولویت با رانندگان تحت پوشش شرکت های پیمانکار حمل و نقل است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه استانی حمل و نقل دانش‌آموزی

مهدی مودی، مدیر اداره کل آموزش و پرورش در این جلسه گفت: مدیران مدارس و شرکت ها در راستای ساماندهی مناسب سرویس های مدارس نهایت تعامل و همکاری با یکدیگر را داشته باشند و نسبت به پوشش حداکثری سرویس دانش آموزی اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر حضوری بودن کلاس های درس، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و سرویس های مدارس تاکید کرد.

شایان ذکر است، والدین و رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1401 به دلیل تداوم شیوع کرونا و همچنین حضوری شدن مدارس از اول آذرماه و پراکندگی برنامه درسی و حضور دانش آموزان در مدارس، با چالش هایی روبرو شده اند که کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی با هدف تصمیم گیری و ارئه راهکارها و حل و فصل موضوع در این خصوص تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد شرکتهای پیمانکار بلافاصله نسبت به تامین خودرو و سرویس دهی مدارسی که برنامه حضور دانش آموزان مشخص است اقدام کنند و در سایر مدارس با نظر شورای مدرسه و هماهنگی شرکت‌های پیمانکار نسبت به برنامه ریزی و سرویس دهی به دانش آموزان تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی شود.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران آموزش و پرورش بجنورد و اسفراین، نمایندگان دستگاه های مرتبط با حمل ونقل، نمایندگان شرکت های پیمانکار سرویس دانش آموزی و همچنین نماینده اولیا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار