مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

مهم‌ترین اصل در خصوص سرویس مدارس، رعایت مطلوب پروتکل‌های بهداشتی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن با اهمیت شمردن رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، برنامه‌ریزی مطلوب تر در خصوص سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید منطبق با شرایط ویژه را امری ضروری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اصل در خصوص سرویس مدارس، رعایت مطلوب پروتکل‌های بهداشتی است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، جلسه کارگروه ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزی با حضور سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش، سید عسکر طاهری؛ معاون پشتیبانی و اداری، حسین خواجه زاد؛ معاون پژوهش و برنامه ریزی، محمدحسن توکل؛ کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان، محمد صادق نوری تبار؛ مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مدیران مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش، در این جلسه ضمن با اهمیت شمردن رفت و آمد دانش آموزان به مدارس در شرایط همه گیری بیماری کرونا، برنامه ریزی مطلوب تر درخصوص سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید منطبق با شرایط ویژه محدودیت های مبارزه با پاندمی کرونا را ضروری عنوان کرد.

محمدحسن توکل، مسئول انجمن اولیا و مربیان، رعایت پروتکل های بهداشتی را مهم ترین اصل دانست و افزود: با بازگشایی مدارس از اول آذرماه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اولیای دانش آموزان، نظارت هر چه بیشتر برسرویس های مدارس توسط سازمان دانش آموزی منطقه و واکسیناسیون کامل رانندگان مورد انتظار است.

وی در ادامه افزود: در سال تحصیلی جدید امور سرویس مدارس به صورت سامانه ای است و تاکنون ۱۴۰۰ دانش آموز در سامانه ثبت نام کرده اند.

توکل خاطر نشان کرد: سامانه طوری طراحی شده است که دانش آموز با کد ملی خود، مدرسه و کیلومتر خود را مشخص می کند و مدیران مدارس موظف هستند در سامانه، شماره حساب مدرسه، کد و اطلاعات مدرسه را تائید کنند و شهریه بر اساس کیلومتر از طریق سامانه پرداخت می شود و توافقی است.

وی ادامه داد: سه پیمانکار مورد تائید آموزش و پرورش تعیین شده است و وسایل نقلیه به صورت انواع خودروی سواری(سه سرنشین) و خودروی ‌ون (۵سرنشین) پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار