مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

توان‌خواهانی که به عنوان نیروی انسانی آموزش می‌دهیم، از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های جوامع بشری دانست که در نبود بقیه منابع می‌تواند نیرو و منابع ارزشمندی بیافریند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
توان‌خواهانی که به عنوان نیروی انسانی آموزش می‌دهیم، از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند

در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین که صبح امروز با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران این مراسم را بسیار معنوی و دوست‌داشتنی برشمرد و ضمن تقدیر از اجراهای انجام شده توسط دانش آموزان مدارس استثنایی، گفت: خوشحالیم که دانش آموزان با ورودشان به مدارس بعد از مدت ها حال و هوای تازه ای را به آموزش و پرورش به ارمغان آورده اند.
فولادوند با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی افزود: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه های جوامع بشری است که ما متاسفانه کمتر به آن توجه می کنیم، نیرویی که در نبود بقیه منابع می تواند نیرو و منابع ارزشمندی بیافریند.
نباید فراموش کرد توانخواهانی که به عنوان نیروی انسانی آموزش می‌دهیم، یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های کشورمان هستند و به همین دلیل در آموزش و پرورش معاونتی داریم که در حال انجام کارهای بزرگ و ارزشمندی در این حوزه است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین گفت: در زیست‌بوم جدید بعد از کرونا که بیش از 20 ماه است درگیر آن هستیم، نقش های ما تغییر کرده و در حوزه آموزش استثنایی نیز نقشهایمان تا حدی عوض شده است و از آنجا که چالش اصلی کرونا بعد از آن و در دوران پساکروناست؛ امیدواریم که در حوزه استثنایی هم تمهیدات و برنامه های لازم انجام شود و در راستای خدمتگزاری به آینده سازان به ویژه دانش آموزان استثنایی خدمات مناسب و مطلوبی داشته باشیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهر تهران یادآور شد: اگر خیرین نبودند ما نمی‌توانستیم برنامه‌هایمان را به درستی پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار