حسینی مطرح کرد

نحوه مشارکت شهرداری‌ها و شوراها در طرح هدایت

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت که شورای عالی استان‌ها بزرگترین نهاد شورایی در کشور است که اعضای آن به عنوان نمایندگان شورای شهر و روستای استان‌ها می‌توانند به مدد طرح هدایت بیایند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه مشارکت شهرداری‌ها و شوراها در طرح هدایت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این دیدار که در محل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد با بیان اینکه 70 درصد دانش‌آموزان در شبکه شاد حضور دارند، افزود: 30 درصد دانش‌آموزان امکان اتصال به شبکه شاد به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا تجهیزات هوشمند آموزشی را ندارند و باید با بسیج امکانات، دسترسی این دانش‌آموزان به شبکه شاد فراهم شود.

جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت با بیان اینکه امروزه تبلت حکم یک مدرسه، یک کلاس، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه را دارد، گفت: تاکنون 205 هزار تبلت با استفاده از ظرفیت‌های دولتی، عمومی و مردمی به دانش‌آموزان اهدا شده است.

حسینی گفت: شهرداری‌ها و شوراها با استناد به ماده 17 می‌توانند به طرح هدایت در قالب مسئولیت اجتماعی خود کمک کنند تا عدالت و ارتقا کیفیت در این فضا محقق شود.

وی افزود: در جهت استفاده از ظرفیت شهرداری و شوراها نیاز به جلسات مشترک ویدئو کنفرانسی با شهرداری‌ها و اعضا شورا شهر است، تا از حمایت مالی آن‌ها در طرح هدایت استفاده شود. تاکنون شهرداری مشهد 8 میلیارد تومان و شورای شهر اصفهان 3 میلیارد تومان در جهت تأمین تجهیزات هوشمند به طرح هدایت کمک کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار