برگزاری جلسه ستاد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران

تهران (پانا) - جلسه ستاد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران و شورای معاونان اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران

فولادوند با بیان خسته نباشید به کارکنان حوزه سنجش بدو ورود به دبستان گفت: امیدوارم زودتر این روزها تمام شود و مردم مان را در صحت و سلامت ببینیم. مجموعه آموزش و پرورش در کنار کادر درمان روزهای سختی را می گذراند و اما اراده ملی همه ما این است که از این مصاف سربلند بیرون بیاییم.

فولادوند گفت: ما به تناسب تکلیف دوستان مان در مورد سنجش باید انتظارمان را کم کنیم چون پای سلامت مردم در میان است و برای این مهم وقت بیشتر بگذاریم تا از ازدحام جلوگیری شود. با توجه به آمارهای مان ممکن است تعدادی بازمانده باشند اما باید تا پایان دی ماه یک فراخوان دوباره و کلی داشته باشیم تا مطمئن شویم همه کودکان مان سنجش شده اند و شرایط کرونا مانع این امر مهم نباشد.

فولادوند گفت: در شهر تهران هر آزمونی برگزار شد در صحت و سلامت انجام شد و برای این کار هزینه کردیم چون دغدغه مان سلامت بچه های مان بود. در موضوع سنجش هم رعایت پروتکل ها و سلامت مردم دغدغه اول است و اگر این مهم تامین شد به سنجش فکر کنیم.

همچنین شهناز کریمی، رییس اداره استثنایی شهر تهران با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستادهای سنجش نوآموزان شهر تهران گفت: پایگاه اولیه ما از 22تیرماه آغاز به کارکرده و از 29تیرماه پایگاه تخصصی آغاز به کار میکنند.

وی افزود: وسایل اجرای پروتکل های بهداشتی در اختیار ستادها گذاشته شده و دایم شارژ می شود. اطلاع رسانی به مدیران ابتدایی انجام شده است. همچنین در پایگاه های تخصصی در موضوع هوش که از یکشنبه هفته پیش رو شروع به کار می کنند، تجهیزات لازم فراهم شده تا رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشیم.

کریمی گفت: تا پایان مرداد 45هزارنفر نوبت سنجش گرفته اند که از این تعداد حدود 7هزار نفر سنجش شان انجام شده است حدود 300نفر لغو نوبت داشته اند.

کریمی در رابطه با چالش های پیشرو در موضوع پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان مساله کمبود نیروی انسانی را مطرح کرد و هرکدام از حاضرین جلسه راهکارهایی پیشنهاد کردند.

همچنین شهناز کریمی با اشاره به اینکه در همان روزهای اول شروع به کار از 73پایگاه سنجش موجود در شهر تهران در نوبت صبح و بعداز ظهر بازدید شده و مشکلات استخراج شده است، راجع به راهکارهای حل مشکلات موجود سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار