معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تشکل‌های دانش‌آموزی از حیث ضریب نفوذ تربیتی، بی‌نظیر هستند

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در نشست هم‌اندیشی با کارکنان سازمان دانش‌آموزی، تشکل‌های دانش‌آموزی را از حیث ضریب نفوذ تربیتی، بی‌نظیر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی از حیث ضریب نفوذ تربیتی، بی‌نظیر هستند

حسین شادکام صبح امروز در سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت: کار سازمان دانش آموزی و همه تشکل های دانش آموزی از حیث ضریب نفوذ تربیتی بی نظیر است، گروه‌های هم‌سال، ارتقا رتبه و جایگاه و سلسله مراتب، نکاتی است که نوجوانان و جوانان دوست دارند، اینها برای دانش آموزان وجد، شوق و انگیزه می آورد. باید از این ظرفیت استفاده حداکثری کرد.

وی در ادامه پرداختن به مزیت رقابتی استان با عنوان هندسه مفهومی رضوی را بسیار مهم دانست و گفت: چهار محور شناخت امام رضا علیه السلام، معارف رضوی، زیارت و خدمت در این حوزه مورد نظر است که برای هر کدام باید در این تشکیلات برنامه داشت. برای کدام باید یک پودمان آموزشی طراحی شود. در حوزه معارف رضوی روایاتی داریم از امام رضا(ع) که شاید به خیلی فضیلت های سازمان دانش آموزی نزدیک باشد.

شادکام افزود: از ظرفیت وجودی حضرت رضا(ع) و حرم مطهر رضوی در استان باید باید خیلی بیشتر استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: ما در رده‌ دانش آموزی می توانیم از محبت برای جذب استفاده کنیم. محبت اکسیری است که در تسهیل گری امر تربیت غوغا می کند، ما الگوی رفتاری را از کسی می گیریم که دوستش داریم. دانش آموزان، موضوعات فطری از جمله محبت به امام رئوف را دوست دارند که ما باید هنرمندانه از آن استفاده کنیم.

در ابتدای این جلسه علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی استان از فعالیت های سازمان دانش آموزی از جمله جذب و سازماندهی، تغییرات و بازمهندسی تشکیلات و دوره های آموزشی برگزار شده و برنامه های آتی سازمان گزارشی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار