رئیس سازمان دانش‌آموزی کاشمر:

ضرورت تشکیلات، شکوفایی استعدادهاست

کاشمر (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی کاشمر در جمع مدرسان پیشتازان در کانون عاطفه گفت ضرورت تشکیلات، شکوفایی و تعالی کردن استعدادهاست و توانایی‌ها در بستر کار تشکیلاتی شکوفا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تشکیلات، شکوفایی استعدادهاست

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی کاشمر در جلسه دوره تربیت مدرس تشکیلات دانش آموزی پیشتازان (با محوریت بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی سند تحول بنیادین) گفت: مهم‌ترین عنصر در تشکیلات، انجام کار گروهی است، تا گروهی نباشد تشکیلاتی وجود نخواهد داشت، پس اگر در سازمان دانش‌آموزی، کار گروهی، تفکر جمعی، خلل جمعی و همراهی جمعی ایجاد شود، آن وقت است که سازمان تشکیل می‌شود. ما در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی یک گروه را می‌بینیم، نمود شخصیتی فرد در گروه است، اگر فردی در گروه قرار گرفت و در گروه ایده، برنامه و نظری داشتیم آن وقت است که سازمان تشکیل می‌شود.

وی در ادامه گفت: ضرورت تشکیلات، شکوفایی و تعالی استعدادهاست، استعدادها و توانایی‌ها در بستر تشکیلات شکوفا می‌شود. اگر کار تشکیلاتی را یاد گرفتیم، فعالیت گروهی را یاد گرفتیم، اهمیت کار گروهی را درک کردیم، ایده‌پردازی کردیم، برنامه‌ریزی کردیم،آن وقت است که کار تشکیلاتی انجام داده ایم.

خبرنگار: معین امیدوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار