برگزاری مراسم طرح لاله‌های روشن در منطقه رودهن

رودهن (پانا) - مراسم طرح لاله‌های روشن در آموزش و پرورش رودهن با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرمانده بسیج رودهن، با حضور مسئولان آموزش و پرورش منطقه و قاری ممتاز و مداح اهل‌بیت، در دبستان حضرت زهرا(س) رودهن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم طرح لاله‌های روشن در منطقه رودهن

سکینه آقایاری، مسئول کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش رودهن، در خصوص برگزاری مراسم لاله‌های روشن در رودهن اظهار کرد: هدف مهم گروه کیفیت بخشی، کیفیت بخشیدن به امور تربیت مدارس و تقویت بنیه دینی دانش‌آموزان است و در جهت این منظور با روش‌هایی ابتکارانه و خلاقانه و پیگیری مستمر و هدفمند می‌خواهد رسیدن به اهدافش را تسریع ببخشد.

وی تصریح کرد: گروه کیفیت بخشی تلاش دارد تا به بهانه طرح لاله‌های روشن بتواند به اهدافی چون شناساندن شهدا، اهداف و راه این عزیزان به دانش‌آموزان برسد و در این برنامه با اجرای نوای زیبای مداح اهل‌بیت، طرح خاطرات شهدا، روشنگری اهداف و آرمان‌های شهدا و... تلاش صورت گرفت تا محفلی معنوی و زیبا رقم زده شود تا در دانش‌آموزان ایجاد انگیزه شود که آنها با مسیر و اهداف آرمان شهدا، انس پیدا کنند.

آقایاری افزود: گروه کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی در آموزش و پرورش رودهن با تمام توان در جهت تحقق اهداف تلاش می‌کند تا رشد و بالندگی در جنبه معرفتی دانش‌آموزان مشاهده شود و هم فعالیت‌های این گروه با اهداف مورد انتظار آموزش و پرورش هم راستا شود.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار