کیفیت بخشی به آموزش قرآن درآموزش و پرورش رودهن

رودهن(پانا)- معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش رودهن به منظور‌ کیفیت‌بخشی‌‌ به‌ آموزش‌ قرآن‌‌، از برگزاری کلاس‌های آموزش تجوید و روخوانی قرآن‌کریم در دفتر امام جمعه رودهن، ویژه دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به یادگیری قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به آموزش قرآن درآموزش و پرورش رودهن

سید احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش اظهار کرد: همان‌طور که امام محمدباقر(ع) می‌فرمایند خداوند آنچه را که مردم تا روز قیامت به آن احتیاج دارند در کتاب قرآن قرار داده است. همواره ائمه مردم را به قرائت قرآن توصیه کرده‌اند. چرا که این مصحف شریف، راه درست زیستن را به انسان نشان می‌دهد و بسیار ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود که صحت قرائت و فهم قرآن، در سنین پایین برای افراد را به یک ارزش تبدیل کنیم.

الهی‌نیا در ادامه افزود: در راستای آموزش بهتر قرآن برای دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت که کلاس‌های آموزش قرآن هر دو هفته یکبار، ویژه دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به قرآن کریم، توسط مدرسین حوزه قرآنی منطقه برگزار شود و با هماهنگی معاونین پرورشی مدارس، دانش‌آموزان در این کلاس‌ها شرکت کنند.

الهی‌نیا تصریح کرد: ما فعالان حوزه پرورشی و تربیتی وظیفه داریم تمام تلاش خود را در جهت ایجاد زمینه‌های تربیتی، پرورشی و قرآنی دانش‌آموزان انجام دهیم و ضمن تشویق دانش‌آموزان به یادگیری و شرکت در این گونه کارگاه‌ها و کلاس‌های قرآنی، پیگیر کیفیت بخشی به آموزش‌های قرآنی در آموزش و پرورش باشیم و نقش خود را به عنوان یک مربی تربیتی در حوزه قرآنی، در شکل گیری شخصیت مذهبی دانش‌آموزان بتوانیم ایفا کنیم.

خبرنگار دانش آموز: محمدیاسین تاج‌آباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار