معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد تأکید کرد:

درس تفکر و سبک زندگی باید با روش‌های خلاقانه تدریس شود

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست قطبی سرگروه‌های درس تفکر از اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مناطق شهرقدس، ملارد و شهریار بر اهمیت و ضرورت بکارگیری روش‌های جذاب و مبتکرانه در تدریس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک زندگی باید با روش‌های خلاقانه تدریس شود

دومین نشست هم‌اندیشی قطبی متمرکز استانی، با حضور رضا حضرتقلی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد، سرگروه آموزشی تربیتی درس تفکر و سبک زندگی استان و سرگروه های مناطق ملارد، شهریار و شهرقدس با هدف تبیین برنامه عملیاتی سالانه گروه و طرح های استانی و کشوری در آموزش و پرورش منطقه ملارد برگزار شد.

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد در این نشست، به لزوم توانمندسازی دبیران این درس اشاره کرد و افزود: توجیه موضوعات هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تعامل دبیران در زمینه خلاقیت ها و ابتکارات در گروه های مجازی، مشارکت در تدوین برنامه های آموزشی مدارس و مشارکت موثر در مستندسازی و اشاعه دیدگاه ها و تجربیات موفق در راس فعالیت ها قرار می گیرد. دراین نشست از سرگروه برتر استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۹۹ حسن غلامی مهر آرا از منطقه ملارد تقدیر شد .

قرار است این سه منطقه (شهریار، ملارد و شهرقدس) در فرایند اررشیابی و پیشرفت تحصیلی و بکارگیری روش‌های کارآمد با هم همکاری داشته باشند.

در این نشست به بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی ترغیب دبیران به شرکت در هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس و محتوای دروس تفکر و سبک زندگی، در چارچوب اهداف کلی در فضای مورد نظر، جهت تهیه و ارائه تولید محتوای الکترونیکی با هدف تبدیل شناخت به مهارت در دست های مهارتی درس تفکر و سبک زندگی پرداخته شد و در جلسات بعدی (حضوری و مجازی) در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار