در مراسم تجلیل از همسران و فرزندان شهید فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۴؛

راه سیاست از اخلاق می گذرد

تبریز(پانا) - امام جمعه باسمنج گذر راه سیاست را از اخلاق دانست و مسائل سیاسی را وقتی مورد قبول خواند که مبنای اعتقادی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
راه سیاست از اخلاق می گذرد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز درمراسم تجلیل از همسران و فرزندان شهید فرهنگی آموزش و پرورش این ناحیه ضمن قدردانی از خانواده شهدا گفت: جایگاه خانواده شهدا در محضر خدا بسیار بالاست و خدا مقام آنها را در نزد خود گرامی می دارد.
غلامرضا علیزاده در حدیثی که از مرحوم طبرسی نقل کرد به اهمیت خانواده شهید اشاره کرد و خاطر نشان کرد که هر کس اهل خانواده شهید را خشنود کند خدا را خشنود کرده است.


امام جمعه باسمنج حجت الاسلام قهرمان احمدی در ادامه این جلسه گفت: دوران سپری شده، دوران غربت اسلام بود. ناگهان در این میان مردی الم به دوش وارد میدان شد تا نسل اسلام از بین نرود و اسلام احیا شود و او کسی جز امام خمینی (ره) نبود و این نشان آن است که راه سیاست از اخلاق می گذرد و مسائل سیاسی وقتی مورد قبول است که مبنای اعتقادی داشته باشد.
وی افزود: نماد قهرمانی وغیرت ایران شما خانواده های شهدا هستید. قهرمان واقعی همسران و پدران شما هستند. جایگاه همسران و فرزندان شهدا بی نظیر و بی بدیل است زیرا که جوهره نظام آفرینش زن است. زن قدرت فرماندهی قوی در درون خانواده دارد.
احمدی با اشاره به اینکه برای ابرقدرتهای جهان آزمون و خطای قرن بیستم، دوران دفاع مقدس بود، گفت: در این میان مسئولیت مادران و همسران شهدا چند برابر شد و آسایش خود را فدای اسلام و کشور کردند.
وی افزود: شما فرزندان شهدا باید معلم می شدید زیرا که بزرگتر از معلمی در جهان شغلی نیست و شما شایسته این شغل هستید. شما معلم شده اید تا رسالت انقلاب را بیان کنید.شما جنس متفاوتی دارید زیرا بی پدری را دیده اید و در دوران اسلام به کمک اسلام آمدن و از رسالت اسلام دفاع کردن را بسیار خوب می شناسید.
امام جمعه باسمنج در پایان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش، امروز مدافع اصلی انقلاب است. اگر امروز در جهان مطرح هستیم این نتیجه آموزش و پرورش در پرورش دانشمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار