انجام نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس دماوند

دماوند (پانا) - نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس آموزش و پرورش دماوندو همچنین سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان فراهم شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انجام نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس دماوند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند با اشاره به بازگشایی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در منطقه دماوند اظهار کرد: همزمان مصادف با بازگشایی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول، طی مصوبه ششمین نشست شورای آموزش و پرورش، سرویس ایاب و ذهاب همکاران در مسیرهای منطقه گیلاوند به کیلان، آبسرد و سربندان فراهم شد تا معلمان گرامی به موقع و بدون نگرانی در مدارس حضور یابند.

وی افزود: همچنین در نخستین روز بازگشایی مدارس، نظارت مستمر سید مجید حسینی معاون آموزشی و کارشناس حقوقی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش دماوند اجرا شد و طبق گزارشات بعضی مدارس حاکی از رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و دقت و رعایت دانش‌آموزان، معلمان و عوامل اجرایی مدارس بود.

مدیرآموزش و پرورش دماوند با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی در مدارس تصریح کرد: نظارت و سرکشی‌ها از مدارس در جهت حمایت از ایجاد فضای امن روانی و جسمانی برای همه ذینفعان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار