برگزاری جلسات توجیهی والدین جهت بازگشایی مدارس در دماوند

دماوند(پانا) - تدریس‌های مجازی و درگیری‌های فراوان با فضای مجازی در حال گذر است و مدارس دماوند به تدریج فعالیت‌های آموزشی حضوری خود را آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات توجیهی والدین جهت بازگشایی مدارس در دماوند

بهمن ماه سال ۱۳۹۸ بود که بیماری فراگیر کرونا سرتاسر جهان را درگیر خود کرد و باعث شد در اکثر فعالیت‌های اجتماعی اختلال‌هایی بوجود بیاید.

یکی از این درگیری‌های مدارس، حوزه مربوط به آموزش مجازی بود، تا اینکه بالاخره مجوز برای بازگشایی مدارس صادر شد. مریم زهری مدیر هنرستان زینبیه دماوند در جلسات توجیهی والدین جهت بازگشایی مدارس در دماوند مژده داد که از شنبه ششم آذر ماه این مدرسه برای حضور دانش‌آموزان باز خواهد شد.

وی افزود: مجازی بودن مدارس برای همه معلمان و دانش‌آموزان سخت بود، دانش‌آموزان و معلمان برای دروس عملی فشار بیشتری را در راستای آموزش و یادگیری تحمل کردند اما این روزها رو به پایان است.

زهری در جلسه اولیا گفت: پس از بررسی امکانات مدرسه توسط بازرسان بهداشت، مجوز بازگشایی این مدرسه هم صادر شد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان به دو گروه تقسیم می‌شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همراه داشتن تغذیه و سایر موارد در مدرسه حضور داشته باشند، که این حضوری شدن مدارس ترجیحا برای سه هفته متوالی و سپس امتحانات حضوری خواهد بود و پس از طی کردن این دوره برای ادامه حضوری بودن مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

دانش‌آموزان در این راستا بر این باورند که در سال ۹۸ مجازی شدن ناگهانی تمام دروس و مدارس برایشان سخت بوده و حال تازه توانسته اند با این شرایط کنار بیایند و آن را بپذیرند که باز هم ناگهان شرایط حضوری شدن مدارس بوجود آمده و بار دیگر تغییر شرایط با توجه به نبود هیچ‌گونه آموزش و تدریس مجازی، کمی آن‌ها را آزرده خاطر کرده است.

اما با تمام این شرایط دانش‌آموزان از کنار هم بودن در مدرسه و بازگشتن به شرایط عادی خوشحال هستند و برای شکست کرونا تلاش می‌کنند.

خبرنگاردانش‌آموز: زهرا نجاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار