دیانا رشیدی دانش‌آموز منطقه ۴ به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت

تهران (پانا) - دیانا رشیدی دانش‌آموز دبیرستان دوره دوم ندای سیدالشهدا و بازیکن تیم والیبال منطقه ۴ به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیانا رشیدی دانش‌آموز منطقه ۴ به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت

دیانا رشیدی بازیکن تیم منتخب دانش آموزان منطقه ۴ که در ادوار گذشته برای منطقه بازی کرده است با تلاش های خستگی ناپذیر و با روحیه مضاعف به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافت.

کبری کریمی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی گفت: اردوی‌های گزینشی و انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر پس از ٧ دوره و ارزیابی بیش از ۶٧٠ بازیکن به پایان رسید و دیانا رشیدی توانست با نشان دادن شایستگی های خود در این اردو حضور داشته باشد. تیم ملی والیبال نوجوانان دختر، خود را برای حضور شایسته در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا ٢٠٢٢ آماده می‌کند.

کریمی با اشاره به اینکه دیانا رشیدی با وجود مهیا نبودن بعضی از امکانات برای تمرین حرفه ای گفت: وی ثابت کرد که بانوان ایرانی با حفظ کامل حجاب اسلامی و توکل به خدا به هر هدفی که خواسته باشند، می رسند.

در ادامه رشیدی با اشاره به اینکه با تلاش توانسته به این مراحل موفقیت آمیز دست پیدا کند، گفت: تمام افتخارات و مدال‌های خود را به مادرش که یاور همیشگی و پدرش که پشتیبان خستگی ناپذیر او در کسب موفقیت هایش بوده است، تقدیم می‌کند.

لازم به ذکر است، دیانا رشیدی در پایه دهم رشته ریاضی در دبیرستان دوره دوم سیدالشهدا منطقه ۴ مشغول به تحصیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار