مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴:

مناظرات مجلس دانش آموزی، عامل شکوفایی استعداد وتوانایی دانش آموزان است

تهران (پانا)- آزیتا فکور هدف مسابقات مناظره مجلس دانش آموزی را ایجاد انگیزه و روحیه پژوهش گری در دانش آموزان دانست که باعث رشد و توانمندسازی است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مناظرات مجلس دانش آموزی، عامل  شکوفایی استعداد وتوانایی دانش آموزان است

آزیتا فکور؛ مدیرسازمان دانش آموزی منطقه 4 در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه مناظره دانش آموزی باعث شکوفا شدن استعداد و بالا رفتن اعتماد به نفس در دانش آموزان است گفت: با شناسایی توانمندی دانش آموزان بهترین فرصت برای آن ها و مربیان پرورشی است که در رشد و تقویت روابط میان فردی و آمادگی افراد برای نقش پذیری در جامعه نقش بسزایی دارد.

فکور در ادامه با توجه به اینکه مناظره اعضاء منتخب مجلس دانش آموزی منطقه ۴ با اعضاء منطقه یک آموزش وپرورش در دو گروه دختران و پسران به صورت مجزا با موضوع تنوع و گسترش تشکل ها برگزار شد افزود: این مناظره در دو گروه موافق و مخالف با چالش کشیدن و ایجاد انگیزه تحقیق و بررسی در دانش آموزان و همچنین فعالیت و پژوهش در باره یک موضوع به صورت تیمی می تواند در شکوفائی توانمندی دانش آموزان نقش بسزائی داشته باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴ درپایان گفت: شکوفا کردن استعداد و توانایی دانش آموزان به واسطه تشکل های دانش آموزی می تواند یکی از اهداف مهم در سیستم آموزشی باشد.

شایان ذکر است، اعضای مجلس دانش آموزی پسران به مرحله بعد راه پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار