دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

تبلیغ برای صرفه‌جویی در آب یکی از معروفات است

تبریز(پانا)-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی ضمن تبیین رویکرد جدید ستاد, بر استفاده از تبلیغات مخصوصا در رسانه ملی و فضای مجازی جهت صرفه‌جویی در مصرف آب به عنوان یکی از معروفات در این حوزه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تبلیغ برای صرفه‌جویی در آب یکی از معروفات است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن نستوهی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به آیات و روایات متعدد نسبت به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به کتاب های آسمانی که قبل از اسلام به ترویج فریضتین می پرداختند گفت: در کتاب تورات نیز برای ترویج فریضه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید شده است و باید توجه داشت که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از روی دلسوزی باشد.

وی در ادامه جلسه افزود: یکی از راههای ترویج فریضتین مظلوم در جامعه استفاده از آموزش است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز به همین منظور اقدام به برگزاری جلسات مجازی دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر کرده است که همه مردم مخصوصا مسئولان میتوانند هم به صورت آنلاین و هم افلاین در این دوره شرکت کنند.

در ابتدای این جلسه یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ضمن خیرمقدم گویی به اعضای حاضر در این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت آب منطقه ای استان ارائه و بر لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کارگاههای آموزشی تاکید کرد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حکم مسئولیت رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای استان را به غفارزاده اعطا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار