رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

سند تحول امر به معروف و نهی از منکر در استان تدوین شود

تبریز(پانا) - رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین سند تحول امر به معروف و نهی از منکر در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول امر به معروف و نهی از منکر در استان تدوین شود

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست حضرت آبت الله آل هاشم و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین دستگاه های مختلف برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ،رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به نقش ستادیِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با این ستاد و تلاش برای احیای هرچه بهتر فریضتین در جامعه تاکید نموده و بیان داشتند: سند تحول فریضتین در استان باید توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین شود و وظایف همه دستگاه ها جهت احیای این دو واجب شرعی در جامعه در این سند مشخص گردد و ستاد استان مسئولیت پیگیری وظایف هر یک از دستگاه های مسئول تا حصول نتیجه را بر عهده دارد و هر کدام از دستگاه ها باید در جلسات ویژه ستاد استان به تناسب وظایف تعیین شده، اقدام به ارائه گزارش عملکرد خود کنند.

همچنین در این جلسه استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت جدی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حفظ شان سیاست گذاری آن تاکید نموده و افزود : استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و آموزش عالی برای ترویج هرچه بهتر فریضتین در جامعه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم تعیین اولویت های ستاد و مشخص نمودن وظایف دستگاه ها بر این اساس تاکید کرده و امر به معروف و نهی از منکر مسئولین را جزو اولویت های ستاد بیان کرد.

در ابندای این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حجت الاسلام و والمسلمین نستوهی ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات یک سال اخیر ستاد استان از حمایت های بی دریغ ریاست محترم ستاد استان و استاندار پر تلاش و انقلابی و سایر مسئولین استان تقدیر به عمل آورده و گفت: امر به معروف و نهی از منکر معنایی فراتر از آنچه که در جامعه معنا شده است دارد و نباید اجازه داد تا امر به معروف و نهی از منکر را در چند موضوع خاص خلاصه کنند چرا که این اقدام ظلم به امر به معروف و نهی از منکر است.

در این جلسه سایر مسئولین نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه را بیان داشته و به اراده راهکار برای مشکلات موجود پرداختند.

در پایان جلسه از آقایان علی قادری به عنوان مطالبه گر برتر و علی شهودی به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر برتر استان تقدیر به عمل آمد که آقای قادری هدیه خود را تقدیم خلبان شهید صادق فلاحی نموده و اقدام آن ها را مصداق عملی امر به معروف عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار