مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

منویات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه برنامه‌های آموزش و پرورش باشد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بر اهمیت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر اجرای برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد و موفقیت این حوزه را در گرو اجرای عملی برنامه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
منویات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه برنامه‌های آموزش و پرورش باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از معلمان برگزیده در هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: توفیقات حاصل‌شده در شاخص‌های گوناگون آموزش و پرورش استان هرمزگان، مرهون قدم نهادن در مسیر عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) است که همواره توصیه‌های ایشان باعث رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: مهارت‌آموزی، یکی از سفارشات مؤکد رهبر انقلاب است و بحمدالله آموزش و پرورش استان با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار هرمزگان و همراهی ارگان‌ها توانست مقام نخست کشور را در این شاخص به دست آورد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به مجموعه دستاوردهای بزرگی که در این حوزه در سراسر استان رقم خورده است، بیان کرد: از ویژه‌ترین رویدادهای پرورشی می‌توان به راه‌اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان در اردوگاه سرخون و فعالسازی اردوگاه دانش‌آموزی میناب پس از ۳۰ سال، فعالسازی ۲۲ مرکز مشاوره در سراسر استان اشاره کرد که مرهون تلاش همه عوامل تلاشگر دراین حوزه است.

قویدل تصریح کرد: شأن و جایگاه معلم، جایگاه انبیاست و برای ارج نهادن به این مقام والا تمام تلاش خود را مبذول داشتیم که در این راستا اجرای  ۳۷۰۰ برنامه بزرگداشت در سراسر استان مصوب و اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر حمایت همه دست‌اندرکاران جهت اجرای بهینه و تمام‌ساحتی برنامه‌های آموزش و پرورش استان تصریح کرد: استان هرمزگان، بستر پرورش استعداد ناب آینده‌سازانی است که با قرار گرفتن در شرایط مناسب آموزشی و پرورشی خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای این خطه همیشه نیلگون ترسیم کنند و بر ما تکلیف است که حمایتمان را مستمر و بی‌دریغ ارزانی داریم. چرا که شعار ما اعتلای استان برای اعتلای میهن اسلامی ایران در جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار