مدیرکل آموزش و پرورش نیشابور:

79درصد کمبود نیروی فرهنگی در نیشابور را در گام اول مدیریت کردیم

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران مدارس متوسطه دوره اول گفت 79درصد کمبود نیروی فرهنگی در نیشابور در گام اول مدیریت شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
79درصد کمبود نیروی فرهنگی در نیشابور را در گام اول مدیریت کردیم

معاون م دیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، در جمع مدیران متوسطه دوره اول نیشابور، برنامه ریزی در مقابل حق تعلیم و تربیت را ضروری دانست و گفت: ما باید آگاهانه و به عنوان وظیفه پای کار باشیم و در مسیر پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گام برداریم.

علیرضا کلیدری پرداختن به ارزش های سازمانی و تعلق سازمانی و نظم در کارها را بسیار ضروری معرفی کرد و افزود: اگر ما روی موضوعات اصلی آموزش و پرورش تمرکز کنیم و از حیثیت و جایگاه رفیع معلمی دفاع کنیم یقینا حال آموزش و پرورش بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما با کمبود شدید نیروی انسانی یعنی هزار و 647 نیرو مواجه بودیم که با برنامه ریزی های انجام شده، 79درصد کمبود نیرو را در گام اول مدیریت کرده و موفق شدیم بخش زیادی از این مشکل را مرتفع کنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از اثرات خوبی که بیماری کرونا برجای گذاشت، پای کار آمدن عنصر خانواده و رشد سواد رسانه ای بود.

اما در بهره وری نظام تعلیم و تربیت پس از این بیماری باید بپذیریم که تربیت به حاشیه رفت، عدالت آموزشی و سلامت روانی دانش آموزان مورد هدف قرار گرفت.

کلیدری در پایان اضافه کرد: در بحث بازگشایی مدارس باید تفسیر به رای نشود و به صورت یکپارچه بااستفاده از مرجع رسمی اداره مطابق با دستورالعمل های ابلاغی، فعالیت مدارس انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار