معاون آموزش متوسطه شهر تهران عنوان کرد:

بازتعریف برنامه درسی مصوب، جهت آموزش‌های ترکیبی باکیفیت از ماموریت‌های شورای مدرسه است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام برگزاری نشست قطبی معاونان آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران، بیان کرد بازتعریف برنامه درسی مصوب، جهت آموزش‌های ترکیبی باکیفیت از ماموریت‌های شورای مدرسه است.

کد مطلب: ۱۲۳۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازتعریف برنامه درسی مصوب، جهت آموزش‌های ترکیبی باکیفیت از ماموریت‌های شورای مدرسه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، هم اندیشی معاونان آموزش متوسطه مناطق شهر تهران در کارگروه های قطبی برگزار شد.

پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا و اختیارت شورای مدرسه دبیرستان های دوره دوم از ۱۵ آبان و دبیرستان های دوره اول از اول آذر آموزش ترکیبی ارائه می کنند و با استفاده از ظرفیت مدرسه محوری مصوبات شورای مدرسه عناوین و ساعت ارائه درس حضوری در کنار آموزش های غیرحضوری تعیین و به ذی نفعان اطلاع رسانی موثر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به الگوی بازگشایی مدارس و اولویت های تعیین شده راهبری جریان تربیت و یادگیری در آموزش های ترکیبی، نیازمند بازتعریف برنامه درسی مصوب است که گروه های درسی مدرسه، شورای دبیران، انجمن اولیا و مربیان در نهایت شورای مدرسه به صورت اقتضایی و با توجه به فضای کالبدی کلاس ها و اهداف دوره تحصیلی در مورد آن تصمیم گیری می کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت اذعان کرد: مهم ترین اصل بازگشایی حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران و کیفیت‌بخشی به خدمات آموزشی و تربیتی است که با رعایت پروتکل 06 و اولویت فاصله گذاری اجتماعی ( ۱/۵ متر فاصله و ۲/۲۵ مساحت برای هر نفر) و تهویه مناسب هوا انجام می شود.

درّی بیان کرد: نظارت مستمر و بالینی برکیفیت آموزش های ترکیبی، مشارکت همه دانش آموزان ،برنامه ریزی برای ارزشیابی مستمر ،بهره گیری از انواع روش های تدریس برنامه ریزی و اجرای فرایندهای یاددهی -یادگیری در مدارس متفاوت، به صور مختلف عملیاتی می شود و شورای مدرسه قابلیت باز ترسیم و انعطاف پذیری دربرنامه ها را در اختیار دارد و با توجه به آئین نامه اجرایی جدید مدارس فعالیت ها را درقالب الگوی تعالی مدیریت مدرسه اجرا می کند و جریان تربیت و یادگیری همچنان استمرار داردتا مدرسه به عنوان کانون تربیت محله و محل کسب تجربه های جدید زمینه و موقعیت یادگیری را برای متربیان فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار